Dinna88 skriver:
Øhh, jeg FØLER mig ret på røven!!
Haha, havde ellers tænkt på bl.a. dig som en af dem der ville tænke "ork! gymnasiet" fordi du læser psykologi - det kræver jo et vis snit 
Men jeg skal bestå, fordi jeg skal bruge det til at komme videre. Jeg har nu også bare tænkt mig at læse, læse, læse. Det er trods alt bare historie, almen viden! Øhm.... 
HA! sød lærer! Jeg vil så ufatteligt gerne op i NG, men neej neej - jeg skal da trække historie og samf. Så hellere urimlige spørgsmål end et fag man måske ikke har fulgt så godt med i 
TAK! det er tiltrængt.
HAha, nej du har skam den forkerte opfattelse
Jeg kom ind på kvote to
Mit almindelige snit var 8 komma et eller andet uden den der bonus, men mit kvote 2 snit var meget højt. Under kvote to på psykologi valgte de nogle bestemte fag ud, som de tog snittet af, i stedet for at tage snittet af ALLE de fag man havde været oppe i, og de fag de to, var tilfældigvis dem, som jeg havde klaret mig bedst i (Psykologi, biologi og matematik mener jeg det var + noget andet). Jeg kom ikke ind på psykologi første år jeg søgte, fordi jeg kun søgte kvote 1
Jeg har altid givet den en skalle i dag fag jeg kunne lide, men de andre har jeg bare klaret mig jævnt, fordi jeg synes de var kedelige og ikke gad ligge energien i dem 
Ej, jeg er sikker på du nok også skal bestå i det mindste! Andet kan jeg slet ikke forestille mig, du skal bare give den max gas med læsningen! Sad lige og overvejede at komme med råd til din oplæsning, men jeg har faktisk helt glemt hvordan gym var ift. uni, så jeg er ikke til megen hjælp!
Anmeld