Giv mig nu lige et spark i r*ven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Dinna88

Åh.. Jeg skal have læst op til et forløb om økonomi og et forløb om den politiske dagsorden, demokrati og magt. Og de to forløb er tuuuunge samt de sværeste. Craaaaaaaaaaap... Jeg har nu læst samf. op for tre år, men mangler de to. Og jeg magter bare ikke. 

Og nårh ja - så glæder jeg mig også bare helt vildt til at læse pensum op for historie  Haha.

De to fag, netop de to, skulle jeg  bare ikke trække. De to andre, psykologi og engelsk, er nemt klaret. Men samf og historie.. Skyd mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frk Mig

Dinna88 skriver:

Åh.. Jeg skal have læst op til et forløb om økonomi og et forløb om den politiske dagsorden, demokrati og magt. Og de to forløb er tuuuunge samt de sværeste. Craaaaaaaaaaap... Jeg har nu læst samf. op for tre år, men mangler de to. Og jeg magter bare ikke. 

Og nårh ja - så glæder jeg mig også bare helt vildt til at læse pensum op for historie  Haha.

De to fag, netop de to, skulle jeg  bare ikke trække. De to andre, psykologi og engelsk, er nemt klaret. Men samf og historie.. Skyd mig

Du får da lige et ordenlig los herfra  håber det hjalp ..

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Frk Mig skriver:

Du får da lige et ordenlig los herfra  håber det hjalp ..

Tak!! Jeg er desværre online herinde, såååååå... ej, jeg har besluttet mig for, at jeg lige ser Beverly, og så skal jeg have læst i hvert fald det ene forløb. Jeg skal ikke lave aftensmad fra bunden i dag, bare varme det, så jeg har jo god tid!! Ikke...? Ej, for fanden... Jeg læser mere end nogle andre på Randers Statsskole, det ved jeg bare, men føler bare ikke det er nok. 

Anmeld

24. maj 2011

Frk Mig

Dinna88 skriver:

Tak!! Jeg er desværre online herinde, såååååå... ej, jeg har besluttet mig for, at jeg lige ser Beverly, og så skal jeg have læst i hvert fald det ene forløb. Jeg skal ikke lave aftensmad fra bunden i dag, bare varme det, så jeg har jo god tid!! Ikke...? Ej, for fanden... Jeg læser mere end nogle andre på Randers Statsskole, det ved jeg bare, men føler bare ikke det er nok. 

Ja det er farlig at sidde ved en computer når man skal lave lektier .. For man får alligevel altid logget sig ind på Baby. Jeg slettede min profil fordi at jeg altid sad på baby når jeg skulle lave lektier og så fik jeg aldrig lavet det jeg skulle .. Men efter 3 dage måtte jeg lave en profil igen .. 

Hehe .. du må væk fra computeren og så sætte dig et sted hvor du ikke kan se den .. Har du ikke et skab du kan gemme dig i til du er færdig med at læse .. ?? 

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Frk Mig skriver:

Ja det er farlig at sidde ved en computer når man skal lave lektier .. For man får alligevel altid logget sig ind på Baby. Jeg slettede min profil fordi at jeg altid sad på baby når jeg skulle lave lektier og så fik jeg aldrig lavet det jeg skulle .. Men efter 3 dage måtte jeg lave en profil igen .. 

Hehe .. du må væk fra computeren og så sætte dig et sted hvor du ikke kan se den .. Har du ikke et skab du kan gemme dig i til du er færdig med at læse .. ?? 

Meget farligt sted! Oooh, tre dage er også lang tid, haha!

Hæhæ, hvis jeg skulle ind i skabet... Ej... Nej... det kan faktisk ikke lade sig gøre!! Hahaha. Jeg skal egentlig også bruge nettet til at tjekke min studieplan

Anmeld

24. maj 2011

Frk Mig

Dinna88 skriver:

Meget farligt sted! Oooh, tre dage er også lang tid, haha!

Hæhæ, hvis jeg skulle ind i skabet... Ej... Nej... det kan faktisk ikke lade sig gøre!! Hahaha. Jeg skal egentlig også bruge nettet til at tjekke min studieplan

Hehe .. 

Jaa så er du jo nød til at have computeren .. Uhh det lyder til at det godt kan være farligt .. Så må du sige når du har læst x antal sider må du gå på baby i x antal tid .. og så læse igen .. hehe 

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Frk Mig skriver:

Hehe .. 

Jaa så er du jo nød til at have computeren .. Uhh det lyder til at det godt kan være farligt .. Så må du sige når du har læst x antal sider må du gå på baby i x antal tid .. og så læse igen .. hehe 

Jaa, hundefarligt! et eller andet må jeg finde på, i hvert fald! x antal sider eller en times læsning, 15 minutters pause og så videre.

Om ikke andet, så SKAL jeg have læst det ene forløb i dag. Og det bliver ikke økonomiforløbet, et ikke lige i humør til høj- og lavkojunktur og andre begreber i dag

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Stakkels dig! Fuck jeg havde følt mig på røven, hvis jeg skulle op i historie den gang Haha! Til gengæld kom jeg op i naturgeografi. Fuck det var skod, han blev ved med at spørge ind til alt muligt vi havde fået at vide på en museumstur på en mini studietur. Hallo, hvor god en hukommelse tror du lige jeg har, menneske?

HELD og lykke!

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Stakkels dig! Fuck jeg havde følt mig på røven, hvis jeg skulle op i historie den gang Haha! Til gengæld kom jeg op i naturgeografi. Fuck det var skod, han blev ved med at spørge ind til alt muligt vi havde fået at vide på en museumstur på en mini studietur. Hallo, hvor god en hukommelse tror du lige jeg har, menneske?

HELD og lykke!

Øhh, jeg FØLER mig ret på røven!! Haha, havde ellers tænkt på bl.a. dig som en af dem der ville tænke "ork! gymnasiet" fordi du læser psykologi - det kræver jo et vis snit

Men jeg skal bestå, fordi jeg skal bruge det til at komme videre. Jeg har nu også bare tænkt mig at læse, læse, læse. Det er trods alt bare historie, almen viden! Øhm.... 

HA! sød lærer! Jeg vil så ufatteligt gerne op i NG, men neej neej - jeg skal da trække historie og samf. Så hellere urimlige spørgsmål end et fag man måske ikke har fulgt så godt med i

TAK! det er tiltrængt.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Øhh, jeg FØLER mig ret på røven!! Haha, havde ellers tænkt på bl.a. dig som en af dem der ville tænke "ork! gymnasiet" fordi du læser psykologi - det kræver jo et vis snit

Men jeg skal bestå, fordi jeg skal bruge det til at komme videre. Jeg har nu også bare tænkt mig at læse, læse, læse. Det er trods alt bare historie, almen viden! Øhm.... 

HA! sød lærer! Jeg vil så ufatteligt gerne op i NG, men neej neej - jeg skal da trække historie og samf. Så hellere urimlige spørgsmål end et fag man måske ikke har fulgt så godt med i

TAK! det er tiltrængt.

HAha, nej du har skam den forkerte opfattelse Jeg kom ind på kvote to Mit almindelige snit var 8 komma et eller andet uden den der bonus, men mit kvote 2 snit var meget højt. Under kvote to på psykologi valgte de nogle bestemte fag ud, som de tog snittet af, i stedet for at tage snittet af ALLE de fag man havde været oppe i, og de fag de to, var tilfældigvis dem, som jeg havde klaret mig bedst i (Psykologi, biologi og matematik mener jeg det var + noget andet). Jeg kom ikke ind på psykologi første år jeg søgte, fordi jeg kun søgte kvote 1 Jeg har altid givet den en skalle i dag fag jeg kunne lide, men de andre har jeg bare klaret mig jævnt, fordi jeg synes de var kedelige og ikke gad ligge energien i dem

Ej, jeg er sikker på du nok også skal bestå i det mindste! Andet kan jeg slet ikke forestille mig, du skal bare give den max gas med læsningen! Sad lige og overvejede at komme med råd til din oplæsning, men jeg har faktisk helt glemt hvordan gym var ift. uni, så jeg er ikke til megen hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.