Derfor skal dine børn have mærketøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Aves.

duddi. skriver:

Ja jeg tror også det smitter meget med hvordan vi som forældre er. Jeg er jo lidt en elektronik nørd og skifter ofte min mobil ud. Har en 3-4 computere - så det er da ikke meget overraskende at hun også synes at smartphones er fikse og gerne vil have sådan en. Men det må så lige vente, til hun rent faktisk kan mere end bare at ringe op på den

hehe..jeg synes jo min nye telefon er vildt smart, men jeppe er så kold...Bertram ville tilgengæld gerne have en...men jeppe har købt en ny bærbar nu og Bertram har fået hans den gamle, så sådan noget kan de meget godt li...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Aves.

Corn skriver:

Det giver dem da en større forståelse for værdien af penge, hvis de selv skal "hjælpe" til med fx køb af Iphone og lignende.

Jeg giver også gerne tilskud til mine ungers ønsker, men det er også for at anerkende at de har gjort en indsats for at nå målet.

Fx. har min den ældste stort ønske om ny cykel (igen) og nu har han, ved hjælp af sparesommelighed og pengegaver til fødselsdag ol. fået sparet 1000 kr sammen, så hans far og jeg er helt enige om, at han får resten af os.

enig..

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Min søn på 15 går i mærketøj .  Fred Perry , Adidas , Levis og G star . Han går i det fordi han vælger det selv og han syntes de ting som de mærker laver er hans stil .  Om han vælger at gå i billigt tøj eller mærketøj er jeg lige glad med , han har det samme tøj budget at gøre godt med

Anmeld

24. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her i huset køber jeg efter smag... Altså jeg bestemmer indtil nu, hvad de skal have på... dog i samråd med hende på 11... men hun er ikke så slem med at det skal være mærketøj... de har lidt af det hele, men jeg køber tøj alle steder, tøj&sko, H&M, Seeds, Name IT, Bilka osv.. og lidt katvig er lidt vild med Katvig og molo, men køber altid på tilbud og gir aldrig fuld pris før tøjet.... så må de hellere undvære... synes det er bondefangeri, at give 300kr for en bluse til et barn på 6mdr... det nægter jeg...

Og så køber jeg efter behov.. altså skabene er ikke fyldte.. og så giver vi resten til genbrug, når de er vokset ud af det... eller til veninder...

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Min søn på 15 går i mærketøj .  Fred Perry , Adidas , Levis og G star . Han går i det fordi han vælger det selv og han syntes de ting som de mærker laver er hans stil .  Om han vælger at gå i billigt tøj eller mærketøj er jeg lige glad med , han har det samme tøj budget at gøre godt med

Men det er vel også meget naturligt at teenagere ifører sig en form for uniform som de andre og dermed finder dem selv i forhold til jævnalderende og på vej til at blive voksne...

Ved de fleste i min søns klasse går op i det, jeg har bare en nørd..

Anmeld

24. maj 2011

Wimmie

Eva. skriver:

Mine børn er også fuldstændig ligeglade...tilgengæld så får de lov selv at bestemme hvad de vil have, altså jeg går ikke ind og skaber små modedyr som ligner en eller anden reklame for katvig, jeg prøver at lade mine børn selv finde ud af hvad de kan lide..

Jeg kan huske at jeg så et afsnit af De Unge Mødre, hvor Malou Stella efter branden i deres lejlighed, skulle købe nyt tøj til sønnen. Han ville have en bluse med Spiderman og det blev hun vildt sur over "fordi den ikke var pæn"

Men... det er jo drengen der skal gå i det, og hvis han synes den var den pæneste trøje i verden, hvorfor så gå i meget op i det. Fik virkelig ondt af drengen.

Lad dog ungerne vælge om de vil gå i Spiderman, Hello Kitty eller hvad der lige er populært. De skal tids nok opdage mærketøj, og sjovt nok så bander og svovler de samme forældre når deres 14-årige vil have det dyreste trendy mærketøj

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Men det er vel også meget naturligt at teenagere ifører sig en form for uniform som de andre og dermed finder dem selv i forhold til jævnalderende og på vej til at blive voksne...

Ved de fleste i min søns klasse går op i det, jeg har bare en nørd..

I Caspers klasse (lille kristen friskole) er de meget få og de går utroligt forskelligt klædt uden nogen nogensinde høre for det   så det er ikke fordi han vil leve op til noget .

Anmeld

24. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

så får de nemlig lettere venner....tænker det er heldigt at jeg har børn der godt kan få venner uden at have noget smart at lokke med...udover en helt fantastisk mor...

http://fpn.dk/liv/born_unge/article2232315.ece

Og så lidt mere om mødre og deres behov for at klæde børn ud...eller på...

http://www.bupl.dk/internet/boernogunge.nsf/1ea85c8010e5ec90c12569b60052d382/21545aaf97683b21c125786a00324dae!OpenDocument

Så får min da et problem - han nægter nemlig at gå i det Jeg har givet han katvig, molo, hjort og en masse andet. Det eneste han har taget til sig er et par jeans fra diesel (købt for $10)

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

I Caspers klasse (lille kristen friskole) er de meget få og de går utroligt forskelligt klædt uden nogen nogensinde høre for det   så det er ikke fordi han vil leve op til noget .

Ok..der er virkelig maneg i jeppes klasse og glæder mig da til den dag han vil vise lidt interesse for tøj,.-...det er dog blevet bedre..

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ok..der er virkelig maneg i jeppes klasse og glæder mig da til den dag han vil vise lidt interesse for tøj,.-...det er dog blevet bedre..

Det skal nok komme   Caspers startede 1 års tid før hans konfirmation kan jeg huske   Men glæd dig ikke , det da bare dejligt at han vil gå i al slags tøj .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.