Derfor skal dine børn have mærketøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Aves.

så får de nemlig lettere venner....tænker det er heldigt at jeg har børn der godt kan få venner uden at have noget smart at lokke med...udover en helt fantastisk mor...

http://fpn.dk/liv/born_unge/article2232315.ece

Og så lidt mere om mødre og deres behov for at klæde børn ud...eller på...

http://www.bupl.dk/internet/boernogunge.nsf/1ea85c8010e5ec90c12569b60052d382/21545aaf97683b21c125786a00324dae!OpenDocument

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Stumpen

Ja det er forfærdeligt at det skal være sådan..

Mine unger går ikke i mærketøj.. Mathilde går så i drengetøj, men det har hun selv valgt... 

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Stumpen skriver:

Ja det er forfærdeligt at det skal være sådan..

Mine unger går ikke i mærketøj.. Mathilde går så i drengetøj, men det har hun selv valgt... 

Mine børn er også fuldstændig ligeglade...tilgengæld så får de lov selv at bestemme hvad de vil have, altså jeg går ikke ind og skaber små modedyr som ligner en eller anden reklame for katvig, jeg prøver at lade mine børn selv finde ud af hvad de kan lide..

Anmeld

24. maj 2011

betski

Eva. skriver:

så får de nemlig lettere venner....tænker det er heldigt at jeg har børn der godt kan få venner uden at have noget smart at lokke med...udover en helt fantastisk mor...

http://fpn.dk/liv/born_unge/article2232315.ece

Og så lidt mere om mødre og deres behov for at klæde børn ud...eller på...

http://www.bupl.dk/internet/boernogunge.nsf/1ea85c8010e5ec90c12569b60052d382/21545aaf97683b21c125786a00324dae!OpenDocument

Ja der priser jeg mig også glad for at min datter fint får venskaber uden D&G tøj. Meeeen nu går hun jo ikke i 4. kl endnu

Anmeld

24. maj 2011

Corn

Det har man hørt før...

Men jeg håber, jeg har givet andre værdier videre til mine unger, som heller ikke kommer i dyrt mærketøj...

Medmindre de selv sparer pengene op og køber det selv... Det er sku da også sejere at have en fancy mobil, hvis man har købt den for egne penge...

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

duddi. skriver:

Ja der priser jeg mig også glad for at min datter fint får venskaber uden D&G tøj. Meeeen nu går hun jo ikke i 4. kl endnu

hehe...min søn går i 7 og har de skønneste venner som er lige så nørdede som ham og hverken går op i sko, tøj eller smart hår...skønt og befriende..

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Corn skriver:

Det har man hørt før...

Men jeg håber, jeg har givet andre værdier videre til mine unger, som heller ikke kommer i dyrt mærketøj...

Medmindre de selv sparer pengene op og køber det selv... Det er sku da også sejere at have en fancy mobil, hvis man har købt den for egne penge...

Hvis min søn ville havde han fået en i phone, de er aldrig blevet nægtet noget, men har skulle spare halvdelen op selv....men de går bare ikke op i det, men jeg går heller ikke op i det materialistiske, så tænker det måske smitter..

Anmeld

24. maj 2011

betski

Eva. skriver:

hehe...min søn går i 7 og har de skønneste venner som er lige så nørdede som ham og hverken går op i sko, tøj eller smart hår...skønt og befriende..

Dejligt. Min datter går op i at være pæn klædt på. Hun finder selv det tøj frem hun vil have på, men tror faktisk ikke hun har et stk mærketøj i hendes skab. Går ikke så meget op i det må jeg indrømme

Anmeld

24. maj 2011

betski

Eva. skriver:

Hvis min søn ville havde han fået en i phone, de er aldrig blevet nægtet noget, men har skulle spare halvdelen op selv....men de går bare ikke op i det, men jeg går heller ikke op i det materialistiske, så tænker det måske smitter..

Ja jeg tror også det smitter meget med hvordan vi som forældre er. Jeg er jo lidt en elektronik nørd og skifter ofte min mobil ud. Har en 3-4 computere - så det er da ikke meget overraskende at hun også synes at smartphones er fikse og gerne vil have sådan en. Men det må så lige vente, til hun rent faktisk kan mere end bare at ringe op på den

Anmeld

24. maj 2011

Corn

Eva. skriver:

Det giver dem da en større forståelse for værdien af penge, hvis de selv skal "hjælpe" til med fx køb af Iphone og lignende.

Jeg giver også gerne tilskud til mine ungers ønsker, men det er også for at anerkende at de har gjort en indsats for at nå målet.

Fx. har min den ældste stort ønske om ny cykel (igen) og nu har han, ved hjælp af sparesommelighed og pengegaver til fødselsdag ol. fået sparet 1000 kr sammen, så hans far og jeg er helt enige om, at han får resten af os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.