Mærkelige smerter i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Lady Marion <3

Du har ikke problemer med at tisse vel ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

olivia1009

..Har du en mand/kæreste i nærheden??..du skal bruge lidt hjælp nemlig. så har jeg en ide der måske kan lindre her og nu..

Anmeld

25. maj 2011

Mathilde

Muffi<3 skriver:

Du har ikke problemer med at tisse vel ???

Nej det har jeg ikke

Anmeld

25. maj 2011

Mathilde

olivia1009 skriver:

..Har du en mand/kæreste i nærheden??..du skal bruge lidt hjælp nemlig. så har jeg en ide der måske kan lindre her og nu..

Ikke lige nu, men det har jeg da i aften

Anmeld

25. maj 2011

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Nej det har jeg ikke

GODT

Anmeld

25. maj 2011

olivia1009

Mathilde skriver:

Ikke lige nu, men det har jeg da i aften

lig dig på  ryggen på en sofa/madras. Få din kæreste til at holde med den ene hånd på korsbenet (altså ind under dig fra siden af lige der hvor rygsøjlen "ender" og numsen starter) og den anden hånd på underlivet (altså maven under navlen). Med flad hånd. Han skal slappe af i sine arme og bare forestille sig at han varmer dig. Lig sådan i ca 10-15 min. Hvis han er go så kan han lige løsne lidt spændinger i din læn og dermed også over iskas-nerve og muskel. Den plejer at virke hver gang. Men ved svære tilfælde eller "gammel skade" er det ikke sikkert det er nok.

Pøj pøj og go bedring

Anmeld

25. maj 2011

Mathilde

olivia1009 skriver:

lig dig på  ryggen på en sofa/madras. Få din kæreste til at holde med den ene hånd på korsbenet (altså ind under dig fra siden af lige der hvor rygsøjlen "ender" og numsen starter) og den anden hånd på underlivet (altså maven under navlen). Med flad hånd. Han skal slappe af i sine arme og bare forestille sig at han varmer dig. Lig sådan i ca 10-15 min. Hvis han er go så kan han lige løsne lidt spændinger i din læn og dermed også over iskas-nerve og muskel. Den plejer at virke hver gang. Men ved svære tilfælde eller "gammel skade" er det ikke sikkert det er nok.

Pøj pøj og go bedring

Mange tak for tippet det må prøves! Jeg har lånt en varmepude, så mon ikke det også kan hjælpe lidt...og så går turen til lægen imorgen eftermiddag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.