Hjælp til billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

o1Mutte

2xlykke skriver:

Jamen det var skam så lidt. Glad hvis jeg kunne være til hjælp :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mor 2010

o1Mutte skriver:

Det kunne jeg, men tog det da vi skulle til konfi. og det er ikke så tit de alle tre er fine Og samlet da hende i midten har det med at blive sur og smutte hjem til moren i tide og utide. Dette er faktisk det eneste billede vi har af dem alle tre. Hvor de er fine i tøjet og håret sat

rigtig gode billeder.

lyder som om hun tit bliver sur og går hjem til sin mor, mon der er en grund til det?
tænkte der måske er brug for en god snak med hende, noget må der jo være galt.

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

mor 2010 skriver:

rigtig gode billeder.

lyder som om hun tit bliver sur og går hjem til sin mor, mon der er en grund til det?
tænkte der måske er brug for en god snak med hende, noget må der jo være galt.

Tak syntes også de er nogle rigtig fiine billeder

Tja hun er vist bare en pige med en heftigt temp. Der skal ikke så meget til så er hun den der er smuttet Det hjælper heller ikke på det at der kun er 5 min hjem til hendes mor og så er det jo nemt at smutte derhen når hun føler sig uretfærdigt behandlet Og så er hun 12 år, så teenager hormonerne er begyndt at komme frem

Anmeld

25. maj 2011

BabyMiracle <3

Dinna88 skriver:

Nedenunder kassen du skriver i kan du trykke "vælg billeder fra din computer"

Kan du ikke smide det herinde? vil kanon gerne se det/hapse nogle fif fra dig, hvis det er

Sådan, satte lige begge ind, så du kunne se forskel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

MajaBaby skriver:

Sådan, satte lige begge ind, så du kunne se forskel

Arrrh, du har bare beskåret det. Okay  

Anmeld

26. maj 2011

BabyMiracle <3

Arrrh, du har bare beskåret det. Okay  

Og gjort dem lidt brunere, og de har fået en glat hud. 

Har "markeret" deres øjne og pandebånd op .. 

Det eneste jeg ikke har gjort er at lave en hvid baggrund, fordi jeg synes det ser forfalsk ud

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

MajaBaby skriver:

Det eneste jeg ikke har gjort er at lave en hvid baggrund, fordi jeg synes det ser forfalsk ud

Det er ikke noget man ser, som sådan. Det er den form for billederedigering jeg holder mig fra
Tja, det jeg og 2xlykke har lavet synes jeg nu ikke ser så falsk ud. Der er meget få skygger i på billedet i forvejen, og som fotograf stræber man jo efter at undgå skygger, så det gør jo intet, at de ikke er der  

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

MajaBaby skriver:

Det er ikke noget man ser, som sådan. Det er den form for billederedigering jeg holder mig fra
Tja, det jeg og 2xlykke har lavet synes jeg nu ikke ser så falsk ud. Der er meget få skygger i på billedet i forvejen, og som fotograf stræber man jo efter at undgå skygger, så det gør jo intet, at de ikke er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.