Hjælp til billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

o1Mutte

Hejsa jeg vil gerne have lavet et billede til min kæreste. Har taget billedet, men vil gerne have en helt hvid baggrund Nogen der kan hjælpe

Det er af vores ''bonus'' barn Kristian og hans to piger Emma, den store og Sofie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

o1Mutte

Og evt. også det her

Anmeld

24. maj 2011

Mor til Mike

o1Mutte skriver:

Hejsa jeg vil gerne have lavet et billede til min kæreste. Har taget billedet, men vil gerne have en helt hvid baggrund Nogen der kan hjælpe

Det er af vores ''bonus'' barn Kristian og hans to piger Emma, den store og Sofie

Du kan gøre det med photoshop

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Du kan gøre det i diverse redigeringsprogrammer. Du skal "bare" fjerne baggrunden med det der, i Paint.net, hedder Magic Wand. Men det tager en krig, og bagefter skal du så til at arbejde med at lægge to billeder over hinanden. Sådan plejer jeg at gøre.

Er det ikke nemmere hvis du tager et billede af dem, med en fin baggrund? Jeg tænker f.eks. udenfor med en grøn baggrund?

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Misselbek skriver:

Du kan gøre det med photoshop

Det har jeg ikke

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

o1Mutte skriver:

Det har jeg ikke

Jeg ser lige på det for dig

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Dinna88 skriver:

Du kan gøre det i diverse redigeringsprogrammer. Du skal "bare" fjerne baggrunden med det der, i Paint.net, hedder Magic Wand. Men det tager en krig, og bagefter skal du så til at arbejde med at lægge to billeder over hinanden. Sådan plejer jeg at gøre.

Er det ikke nemmere hvis du tager et billede af dem, med en fin baggrund? Jeg tænker f.eks. udenfor med en grøn baggrund?

Det kunne jeg, men tog det da vi skulle til konfi. og det er ikke så tit de alle tre er fine Og samlet da hende i midten har det med at blive sur og smutte hjem til moren i tide og utide. Dette er faktisk det eneste billede vi har af dem alle tre. Hvor de er fine i tøjet og håret sat

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

Dinna88 skriver:

Jeg ser lige på det for dig

Ihh tak

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

o1Mutte skriver:

Ihh tak

Okay, jeg har gjort mit bedste. Jeg sidder på en 13" og gør det, uden en ordentlig mus, så det er hamrende svært!!! Men har gjort mit bedste Baggrunden kan jeg ikke gøre hvid, fordi det er for svært, når jeg ikke har en bedre mus.

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Crap, fik lige øje på, at jeg mangler noget af baggrunden ved den yngstes skulder. Hm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.