Insider, dårligt vs. negativt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Muffinmus

Og lige netop af den grund er de fleste læger holdt op med at lave GYn på gravide, for de kan ikke sige en pind om hvor langt man erog at de i aaaalt for mange tilfælde har gjort nygrtavide kvinde seriøst bekymrede uden nogen baggrund overhovedet.

Så fint du fik det tjekket, men for dårligt af lægen at gøre det og gøre dig bekymret så tidligt i en graviditet:-) Og ja, det kan være en fordel at være inde i varmen på de rigtige steder, surt for andre, men heldigt for dig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Carl-Emil's mor

MariaE skriver:

Og lige netop af den grund er de fleste læger holdt op med at lave GYn på gravide, for de kan ikke sige en pind om hvor langt man erog at de i aaaalt for mange tilfælde har gjort nygrtavide kvinde seriøst bekymrede uden nogen baggrund overhovedet.

Så fint du fik det tjekket, men for dårligt af lægen at gøre det og gøre dig bekymret så tidligt i en graviditet:-) Og ja, det kan være en fordel at være inde i varmen på de rigtige steder, surt for andre, men heldigt for dig:-)

Det er bare desværre stadigvæk en del af rutinen hos praktiserende læger....

Var især det der med der intet var galt men alligevel en ekstra tid til ekstra tjek så er det jo fordi der er noget man ikke er helt sikker på...

Så ja var rigtig rart at "bruge" sine fordele og se baby

Anmeld

8. juni 2011

SSL

hej du skønne! Hvor er jeg ked af, men glad for at jeg først ser din besked nu.. Altså, jeg er glad for jeg ser den, for TILLYKKE!! - nu er der 97,3% chance for at I får Jer en sund, dejlig og rask baby! Det sker når babyens hjerte slår  Jeg er SÅ glad på dine vegne, men sikke et chok også.. Men det endste jo godt og dejligt  

Jeg skal nok få svaret inden længe, er bare lidt en doven én for tiden  SORRY!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.