Igår var første besøg hos lægen og vi havde virkelig set frem til det
Han gik igang med at undersøge og efter en massen brummen, hmm, mmmmhhhm , nååååårh, jaaaaeh og mere brummen siger han så at "du er mindre end du skal være" kiggede bare på ham og spurgte om det betød der var noget galt? ( har haft rigtig mange smerter i de første uger her så var lidt obs på hvad han sagde) han siger så "Hvis jeg troede det var helt alvorligt ville jeg ikke sende dig hjem nu men vil gerne se dig til en ekstra tid i næste uge" .. Lå bare og tænkte, jamen så må der jo være noget som ikke helt er som det er.. 
I nat har bestået af smerter, kulde og svede ture og ekstrem øget uro i kroppen, ringede så imorges til min far der er læge og fortalte ham som det var og han blev meget meget glad, men også bekymret så han ringede til min stedmor der er læge på gyn afd. og 1 time senere havde jeg tid til scanning..
Kom derind og meldte min ankomst, kunne godt se der blev kigget en anelse fra de andre i venteværelset og da jeg efter 3 mins venten blev kaldt ind var jeg IKKE populær,
og forstår dem godt, for ville nok også bliv lidt irriteret hvis det var mig der sad og ventede, men at være insider kan jo være en fordel
Jeg blev scannet og babys hjerte slog bare så flot og hurtigt derud af præcis som det skulle, også lå jeg jo der med overlæge, sygeplejerske, og mor der også er sygeplejerske, uden bukser og trusser og stor tudet for hoooold nu op hvor er jeg bare lykkelig
De grinede lidt af mig og undersøgte så videre, og kunne så sige at jeg kun er 6+3 og ikke 7+0 som min egen læge sagde så intet at bekymre sig om 
Ved ikke hvad jeg vil med dette, er bare utrolig glad og utrolig meget lettet over at have set baby og hjertet slå og vide alt er ok 
Anmeld