BigBabyWish skriver:
Hej piger... 
Er lige nød til at lufte ud og fortælle om min oplevelse igår som jeg bestemt ikke synes var spor rar! 
Både manden og jeg sov længe den dag, vi stod op og hyggede os med lidt lækker morgenmad fra bageren og alt var fint.
Omkring kl. 12 begynder jeg at få sindsyg ondt i maven, det starter som en smerte lige under brystet og til navlen og gør hamrende ondt, jeg tænker om det mon er noget jeg har spist forkert og lægger mig lidt ind i sengen for at hvile.
På et tidspunkt skal jeg på wc og derefter får jeg så voldsomme smerter i hele underlivet, siderne og lænden at jeg slet ikke kan være til, jeg kalder på min mand som kommer ind til mig og prøver at berolige mig, men han kan godt se på mig at noget er helt galt da jeg på ingen måde kan ligge stille men ligger og kaster mig fra side til side pga. voldsomme smerter. 
Vi bliver enige om at ringe til lægen som straks sender os videre til skadestuen, det var en KAMP at komme ned fra 3. sal med så mange smerter... 
Afsted til skadestuen i en fart...
Da vi kommer derind bliver jeg hurtigt undersøgt, på det tidspunkt er smerterne uudholdelige og jordemoderen kan se at jeg har stærke plukveer hver 2. minut. 
Vi hører hjertelyd via doptone og hjertelyden derinde er heldigvis rigtig rigtig fin!!!
Bliver sendt til en scanning da de vil undersøge om min livmoderhals har forkortet sig eller er begyndt på det, men gudskelov var alt som det skulle være og lille pigen lå og boltrede sig derinde! 
Efter flere undersøgelser viser det sig at jeg formodentlig har fået mig en voldsom omgang urinvejs infektion og at det er grunden til de mange smerter og plukkeveerne. 
Så nu er jeg kommet på medicin og heldigvis her til morgen har maven det meget bedre! 
Men der blev vi godt nok forskrækkede... 
Knus og god dag til jer alle... 
av av av.... lyder meget som mine ligaments smerter... Helvedes ondt, ihhh !!!!