Sikke en lorte dag i går! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Filippa & Liva

Mathias Villads skriver:

Hold da op, en grim forskrækkelse...

Godt at høre, at det hele er bedre idag... pøj pøj med det hele og du får lige et  med...

Tusind tak...

Ja, det var godt nok en ubehagelig oplevelse men gudskelov ikke noget mere alvorligt end en omgang blærebetændelse - utroligt at det kan give så mange smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Filippa & Liva

Trine89 skriver:

eeeeeej Puha. sikke en forskrækkelse det må have væeret.. 

Mit hjerte sad helt oppe i halsen med jeg læste det her :s men faldt heldigvis ned da jeg så at alt var okey med den lille.. 

puuha smukke sikke en omgang. men altid noget det "kun" er en urinvejs infektion og at der nu er styr på det.. 

Som sussie siger hold dig varm og drik massere at kamille te.. 

God bedring smukke

Tusind tak, søde...

Kan godt sige dig mit hjerte også sad helt oppe i halsen igår da det skete...  jeg tudede hele vejen til skadestuen, var så enormt bange for at noget var helt galt...

Heldigvis "kun" en urinvejs infektion, havde aldrig troet sådan én kunne volde så mange smerter.

Knus til dig, smukke...

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

BigBabyWish skriver:

Hej piger...

Er lige nød til at lufte ud og fortælle om min oplevelse igår som jeg bestemt ikke synes var spor rar!

Både manden og jeg sov længe den dag, vi stod op og hyggede os med lidt lækker morgenmad fra bageren og alt var fint.

Omkring kl. 12 begynder jeg at få sindsyg ondt i maven, det starter som en smerte lige under brystet og til navlen og gør hamrende ondt, jeg tænker om det mon er noget jeg har spist forkert og lægger mig lidt ind i sengen for at hvile.

På et tidspunkt skal jeg på wc og derefter får jeg så voldsomme smerter i hele underlivet, siderne og lænden at jeg slet ikke kan være til, jeg kalder på min mand som kommer ind til mig og prøver at berolige mig, men han kan godt se på mig at noget er helt galt da jeg på ingen måde kan ligge stille men ligger og kaster mig fra side til side pga. voldsomme smerter.

Vi bliver enige om at ringe til lægen som straks sender os videre til skadestuen, det var en KAMP at komme ned fra 3. sal med så mange smerter...

Afsted til skadestuen i en fart...

Da vi kommer derind bliver jeg hurtigt undersøgt, på det tidspunkt er smerterne uudholdelige og jordemoderen kan se at jeg har stærke plukveer hver 2. minut.

Vi hører hjertelyd via doptone og hjertelyden derinde er heldigvis rigtig rigtig fin!!!

Bliver sendt til en scanning da de vil undersøge om min livmoderhals har forkortet sig eller er begyndt på det, men gudskelov var alt som det skulle være og lille pigen lå og boltrede sig derinde!

Efter flere undersøgelser viser det sig at jeg formodentlig har fået mig en voldsom omgang urinvejs infektion og at det er grunden til de mange smerter og plukkeveerne.

Så nu er jeg kommet på medicin og heldigvis her til morgen har maven det meget bedre!

Men der blev vi godt nok forskrækkede...

Knus og god dag til jer alle...

av av av.... lyder meget som mine ligaments smerter... Helvedes ondt, ihhh !!!!

Anmeld

24. maj 2011

Filippa & Liva

Tina&Martin skriver:

av av av.... lyder meget som mine ligaments smerter... Helvedes ondt, ihhh !!!!

Stakkels dig, føler godt nok med dig hvis dine ligament smerter er ligeså stærke som dem jeg havde i går...

Har også haft mange ligament smerter men det var dog vand i forhold til i går, puha da...

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

BigBabyWish skriver:

Stakkels dig, føler godt nok med dig hvis dine ligament smerter er ligeså stærke som dem jeg havde i går...

Har også haft mange ligament smerter men det var dog vand i forhold til i går, puha da...

Prøvede det heldigvis kun en gang omkring uge 7, men troede jeg skulle dø, eller aborterede
Havde koldsved Og vred mig inde i sengen. Så sindsyg en oplevelse når man ikke anede hvad det var.

Anmeld

24. maj 2011

Filippa & Liva

Tina&Martin skriver:

Prøvede det heldigvis kun en gang omkring uge 7, men troede jeg skulle dø, eller aborterede
Havde koldsved Og vred mig inde i sengen. Så sindsyg en oplevelse når man ikke anede hvad det var.

uha, ja det lyder da bestemt heller ikke rart...

mine ligament smerter har heldigvis slet ikke været så slemme.

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

BigBabyWish skriver:

uha, ja det lyder da bestemt heller ikke rart...

mine ligament smerter har heldigvis slet ikke været så slemme.

Der var du heldig, men så var du desværre mindre heldig igår

Anmeld

24. maj 2011

Trine89

BigBabyWish skriver:

Tusind tak, søde...

Kan godt sige dig mit hjerte også sad helt oppe i halsen igår da det skete...  jeg tudede hele vejen til skadestuen, var så enormt bange for at noget var helt galt...

Heldigvis "kun" en urinvejs infektion, havde aldrig troet sådan én kunne volde så mange smerter.

Knus til dig, smukke...

Nej har godt hørt om at det kan gøre virkelig ONDT sår'n noget.. jeg skal ikke kunne sige det, da jeg ikke har prøvet det, og har ikke nogen intentioner om det.. hehe.. 

Men det er jo fordi at den jo også sætter gang i alle de Plukveer at det gør mega ondt.. 

Håber du har det bedre.. og giver dig tid til at slappe Ordenligt af.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.