Sikke en lorte dag i går! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Filippa & Liva

Hej piger...

Er lige nød til at lufte ud og fortælle om min oplevelse igår som jeg bestemt ikke synes var spor rar!

Både manden og jeg sov længe den dag, vi stod op og hyggede os med lidt lækker morgenmad fra bageren og alt var fint.

Omkring kl. 12 begynder jeg at få sindsyg ondt i maven, det starter som en smerte lige under brystet og til navlen og gør hamrende ondt, jeg tænker om det mon er noget jeg har spist forkert og lægger mig lidt ind i sengen for at hvile.

På et tidspunkt skal jeg på wc og derefter får jeg så voldsomme smerter i hele underlivet, siderne og lænden at jeg slet ikke kan være til, jeg kalder på min mand som kommer ind til mig og prøver at berolige mig, men han kan godt se på mig at noget er helt galt da jeg på ingen måde kan ligge stille men ligger og kaster mig fra side til side pga. voldsomme smerter.

Vi bliver enige om at ringe til lægen som straks sender os videre til skadestuen, det var en KAMP at komme ned fra 3. sal med så mange smerter...

Afsted til skadestuen i en fart...

Da vi kommer derind bliver jeg hurtigt undersøgt, på det tidspunkt er smerterne uudholdelige og jordemoderen kan se at jeg har stærke plukveer hver 2. minut.

Vi hører hjertelyd via doptone og hjertelyden derinde er heldigvis rigtig rigtig fin!!!

Bliver sendt til en scanning da de vil undersøge om min livmoderhals har forkortet sig eller er begyndt på det, men gudskelov var alt som det skulle være og lille pigen lå og boltrede sig derinde!

Efter flere undersøgelser viser det sig at jeg formodentlig har fået mig en voldsom omgang urinvejs infektion og at det er grunden til de mange smerter og plukkeveerne.

Så nu er jeg kommet på medicin og heldigvis her til morgen har maven det meget bedre!

Men der blev vi godt nok forskrækkede...

Knus og god dag til jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

SussieThyssen

BigBabyWish skriver:

Hej piger...

Er lige nød til at lufte ud og fortælle om min oplevelse igår som jeg bestemt ikke synes var spor rar!

Både manden og jeg sov længe den dag, vi stod op og hyggede os med lidt lækker morgenmad fra bageren og alt var fint.

Omkring kl. 12 begynder jeg at få sindsyg ondt i maven, det starter som en smerte lige under brystet og til navlen og gør hamrende ondt, jeg tænker om det mon er noget jeg har spist forkert og lægger mig lidt ind i sengen for at hvile.

På et tidspunkt skal jeg på wc og derefter får jeg så voldsomme smerter i hele underlivet, siderne og lænden at jeg slet ikke kan være til, jeg kalder på min mand som kommer ind til mig og prøver at berolige mig, men han kan godt se på mig at noget er helt galt da jeg på ingen måde kan ligge stille men ligger og kaster mig fra side til side pga. voldsomme smerter.

Vi bliver enige om at ringe til lægen som straks sender os videre til skadestuen, det var en KAMP at komme ned fra 3. sal med så mange smerter...

Da vi kommer derind bliver jeg hurtigt undersøgt, på det tidspunkt er smerterne uudholdelige og jordemoderen kan se at jeg har stærke plukveer hver 2. minut.

Vi hører hjertelyd via doptone og hjertelyden derinde er heldigvis rigtig rigtig fin!!!

Bliver sendt til en scanning da de vil undersøge om min livmoderhals har forkortet sig eller er begyndt på det, men gudskelov var alt som det skulle være og lille pigen lå og boltrede sig derinde!

Efter flere undersøgelser viser det sig at jeg formodentlig har fået mig en voldsom omgang urinvejs infektion og at det er grunden til de mange smerter og plukkeveerne.

Så nu er jeg kommet på medicin og heldigvis her til morgen har maven det meget bedre!

Eii det lyder fuldstændigt som min datter, hvis hun får blærebetændelse..hun kan heller ikke være til for smerter.
Åbenbart reagerer nogen voldsommere på det end andre.
Men godt, at det kun var det og at der er styr på det.
Drik rigeligt med kamillete og sørg for at holde dig godt varm og god bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

AnneP

BigBabyWish skriver:

Hej piger...

Puuuhhhha sikke en omgang!

Du får lige et stort kram herfra!

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Puha, sikke en forskrækkelse

Godt at det "kun" var en urinvejsinfektion, men man er jo kanonbange indtil man får set og hørt at baby har det godt

Anmeld

24. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hold da op, en grim forskrækkelse...

Godt at høre, at det hele er bedre idag... pøj pøj med det hele og du får lige et  med...

Anmeld

24. maj 2011

Trine89

eeeeeej Puha. sikke en forskrækkelse det må have væeret.. 

Mit hjerte sad helt oppe i halsen med jeg læste det her :s men faldt heldigvis ned da jeg så at alt var okey med den lille.. 

puuha smukke sikke en omgang. men altid noget det "kun" er en urinvejs infektion og at der nu er styr på det.. 

Som sussie siger hold dig varm og drik massere at kamille te.. 

God bedring smukke

Anmeld

24. maj 2011

Filippa & Liva

SussieThyssen skriver:

Eii det lyder fuldstændigt som min datter, hvis hun får blærebetændelse..hun kan heller ikke være til for smerter.
Åbenbart reagerer nogen voldsommere på det end andre.
Men godt, at det kun var det og at der er styr på det.
Drik rigeligt med kamillete og sørg for at holde dig godt varm og god bedring.

Kærligst
Sussie

Tak, søde Sussie...

I dag står den også bare på sofa hygge under dynen med en masse gode film og the.

Jeg har haft blærebetændelse en enkel gang før, dog slet slet ikke med så mange smerter som denne omgang, men jordemoderen fortalte mig at det var meget normalt når man var gravid og at det ofte føltes helt anderledes end ellers..

Glæder mig til det er helt af vejen!

Knus.

Anmeld

24. maj 2011

Filippa & Liva

AnneP skriver:

Puuuhhhha sikke en omgang!

Du får lige et stort kram herfra!

Tusind tak for krammeren...

Anmeld

24. maj 2011

Filippa & Liva

Nessie skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse

Godt at det "kun" var en urinvejsinfektion, men man er jo kanonbange indtil man får set og hørt at baby har det godt

Ja, lige præcis!

Der blev vi godt nok forskrækkede...

Heldigvis har hende den bette i maven det godt.

Anmeld

24. maj 2011

B&J

Nej sikke en forskrækkelse og sikke en rigtigt træls dag, men hvor er jeg glad for at høre at lille pigen har det godt inde i din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.