Skal din mand forkæles så se her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

chael

karina1980 skriver:

uhh jeg virkelig hader de der nu det fars/mors dag ting, jeg kan virkelig ikke se man skal bruge en bestemt dag til at vise andre man holder af dem, det bør man jo gøre på andre tidspunkter, ikke kun den ene dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Sir William

karina1980 skriver:

uhh jeg virkelig hader de der nu det fars/mors dag ting, jeg kan virkelig ikke se man skal bruge en dag til at vise andre man holder af dem

Der er jo ikke nogen der siger, at du man kun skal forkæle hinanden på diverse mærkedage, hvad er der galt i bare at forkæle den man elsker uanset dato.

I bliver vel også rigtig glade når jeres mand/kæreste kommer hjem med en overraskelse i form af blomster eller andet, selv hvis det ikke er tilfældet så tænk over hvordan I ville have det hvis I pludselig blev overrasket med en gave som I ikke havde forventet.

Der er jo altid nogen der skal tage det første skridt.

Anmeld

24. maj 2011

karina1980

Sir William skriver:

Der er jo ikke nogen der siger, at du man kun skal forkæle hinanden på diverse mærkedage, hvad er der galt i bare at forkæle den man elsker uanset dato.

I bliver vel også rigtig glade når jeres mand/kæreste kommer hjem med en overraskelse i form af blomster eller andet, selv hvis det ikke er tilfældet så tænk over hvordan I ville have det hvis I pludselig blev overrasket med en gave som I ikke havde forventet.

Der er jo altid nogen der skal tage det første skridt.

jeg ville fortælle ham det var spild af penge, at komme hjem med afskårne blomster.

han bliver skam forkælet, men det når jeg har lyst og han har lyst, ikke fordi der er en mærkedag, men jeg går slet ikke ind for gavebytteri, eller i det hele taget at man render og giver gaver i tide og utide.

der findes så meget man kan gøre for at glæde andre uden at bringe martielle ting ind i det.

Anmeld

24. maj 2011

Sir William

Hmm, var ikke ude på at starte en debat om man skal forkæle hinanden med gaver, kræse lidt om hinanden eller om det er synd for blomsterne, at de bliver dyrket, snittet og så givet som et symbol på kærlighed.

Ville bare informere om at arrangement der henvender sig til drengerøve som et alternativ til alle de messer der forholdsvis henvender sig til kvinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.