Skal din mand forkæles så se her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Sir William

Om lidt over en uge er det fars dag, dagen hvor vi fædre bliver ekstra forkælet af vores dejlige børn lidt ligesom vores kærester/koner blev det til mors dag.

Men hvis I meget gerne vil forkæle jeres mænd bare fordi I elsker dem, så er der i denne weekend Drengerøvsmesse i Hillerød.

http://www.frederiksborgcentret.dk/158/8/drengerøvsmessen_2011.html

Endelig en messe der nemlig henvender sig til drengerøvene uagtet om vi er blevet fædre eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

misslea

Sir William skriver:

Om lidt over en uge er det fars dag, dagen hvor vi fædre bliver ekstra forkælet af vores dejlige børn lidt ligesom vores kærester/koner blev det til mors dag.

Men hvis I meget gerne vil forkæle jeres mænd bare fordi I elsker dem, så er der i denne weekend Drengerøvsmesse i Hillerød.

Endelig en messe der nemlig henvender sig til drengerøvene uagtet om vi er blevet fædre eller ej.

Det lyder fedt!!!!!!!!!! Det er helt sikkert noget for min mand... heheh

Anmeld

24. maj 2011

nilletøz

Det lyder da fedt... 

Det må da helt sikkert være noget, både for min kæreste og far!!

Anmeld

24. maj 2011

Musen5

Det ville lige være noget for kæresten min.... MEN vi bor i sønderborg så der er sku en kende langt...

Du ved ikk tilfældigvis om der findes noget i den stil lidt tættere på os?

/Mette 31+2

Anmeld

24. maj 2011

Sir William

Musen5 skriver:

Det ville lige være noget for kæresten min.... MEN vi bor i sønderborg så der er sku en kende langt...

Du ved ikk tilfældigvis om der findes noget i den stil lidt tættere på os?

/Mette 31+2

Tror arrangementet i Hillerød bliver en slags føler, det er også den første af sin slags som jeg kender til.

Hvis det bliver en succes - hvis ikke prisen skræmmer folk - mon så ikke der kommer noget tilsvarende i Jylland.

Anmeld

24. maj 2011

Musen5

Sir William skriver:

Tror arrangementet i Hillerød bliver en slags føler, det er også den første af sin slags som jeg kender til.

Hvis det bliver en succes - hvis ikke prisen skræmmer folk - mon så ikke der kommer noget tilsvarende i Jylland.

Det ville da være rigtig nice hvis det gjorde... Så kan vi oxo forkæle vores mænd herovre ;-)

/Mette 31+2

Anmeld

24. maj 2011

Tak! Det skal min kæreste da helt sikkert ha en billet til!!

Stine og Lisa.

Anmeld

24. maj 2011

chael

Sir William skriver:

Fik nada, så der bliver givet nada tilbage

*Camilla 21+6

Anmeld

24. maj 2011

Lady Marion <3

chael skriver:

Fik nada, så der bliver givet nada tilbage

*Camilla 21+6

Ha ha jeg blev også glemt og overvejer derfor netop at huske ham så jeg kan pirre lidt til den dårlige samvittighed

Anmeld

24. maj 2011

karina1980

uhh jeg virkelig hader de der nu det fars/mors dag ting, jeg kan virkelig ikke se man skal bruge en bestemt dag til at vise andre man holder af dem, det bør man jo gøre på andre tidspunkter, ikke kun den ene dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.