Åhh, husker smerten. Jeg gik i 1½ måned og havde ondt fordi jeg havde fået af vide ved lægen jeg havde svamp. Behandlede heletiden, og gjorde alt.
Efter 1½ måned var jeg klar til at kaste håndklædet i ringen, men kontaktede vagtlægen. Han kiggede bare, og sagde det IKKE var svamp, men masser af små sår og revner. Jeg fik noget creme i håndkøb (pantothenol salve) og gik straks i gang. Dette var torsdag aften.
Fredag formiddag var jeg i MG, og vi KÆMPEDE med ammebrikker, istedet for hun fik mad, så løb det hele ved siden af, og hun fik en masse luft ned i stedet. Pigerne sagde så jeg skulle prøve med brandsårs plaster. Så mig på apoteket (man vil betale en formue for at amme når man ved man kan... You know)
Så hver gang hun havde spist smurte jeg brystet, puttede brandsårsplaster på, og lod det bare hele så godt som muligt. Lørdag aften kunne jeg amme uden smerter. Og har ikke haft noget siden.
Hvis du bruger engangs indlæg vil jeg stærkt råde dig til at skifte dem ud med uldindlæg med silkebeklædning, der kan brystet ånde i. Jeg bruger kun engangs om natten pga lækning
Men puuh, giv ikke op...
Anmeld