Jonte har dræn i og det flyder jævnligt fra dem. Han har dog ikke feber, og vi mener bare at det er snot der flyder ud. Vi skyller ørerne 2 gange dagligt i eddikevand efter ørelægens amvisning, og der kommer lidt størknet pus ud men her til aften da jeg skyllede dem trak han pludselig hovedet hårdt til sig og begyndte at lave opkastlyde og -bevægelser og savlede mens han græd højt - hvad kan der være sket??? Har han fået eddikevand ind genne drænet og ned i halsen???
Rosa
Har du nogensinde selv prøvet at få skyllet vand ind i ørerne?
Altså ikke bare en prop ligesom i svømmehallen, men sådan skyllet ind?
Det rammer jo balancecentret, og det kan gøre en drøn utilpas og svimmel.
Det er virkelig vigtigt, at vandet har rette temp. Og at man har den rette hældning på, når man skyller. Det er ikke "bare sådan lige" noget man gør! Og jeg forstår ikke, at lægerne ber forældre til småbørn om at stå med det selv dagligt ....selvom jeg godt kan se, at det bliver til lige vel mange besøg hos lægen.
Jeg har prøvet to gange, at få skyllet ører. Og jeg har (til trods for, at det var en læge der gjorde det begge gange) følt, at det hele sejlede rundt i det første stykke tid bagefter - vildt svimmel og utilpas! 
Ikke for at give dig dårlige nerver eller dårlig samvittighed over det 
Men jeg er da ret så sikker på, at han er blevet utilpas/forkvalmet af øreskylningen. Og det er der intet unormalt i.
Anmeld