Øreskylning med efterfølgende opkast??? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

smokin

lisbeth2910 skriver:

Har du fået afvide at du skulle skylle med saltvand? Har bare intet fået afvide selvom vi nærmest er der hver måned fordi de fandens ører bare bliver ved med at drille.

alternativ kan du skylle først med saltvand og så med det på recept, hvis de løber meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

smokin

Rosa skriver:

OK - jamen det er da værd at have med 

det er vel ala den her du bruger til ørerne ikke? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2011

Rosa

Zette skriver:

du kan da i hvert fald prøve det, det er synd han skal kaste op...  Malous ører flyder ikke men hun hamrer stadig på dem. Hun fik lagt dræn i sidste uge.

Det er jo faktisk det vi gør allerede - vi skyller bare med eddikevand i stedet for saltvand  -eller har jeg misset noget? 

Anmeld

23. maj 2011

Rosa

Zette skriver:

det er vel ala den her du bruger til ørerne ikke? 

Præcis 

Anmeld

23. maj 2011

smokin

Rosa skriver:

Det er jo faktisk det vi gør allerede - vi skyller bare med eddikevand i stedet for saltvand  -eller har jeg misset noget? 

Ja men måske har saltvand en bedre effekt for jer - hvem ved? Jeg har ikke hørt om eddikevand men jeg er da sikker på at det også kan fungere hvis jeres ørelæge har sagt det til jer. 

Jeg fortæller blot det med saltvandet for tænk hvis det virkede.. jeg ville da klart prøve eddike opløsning hvis Malous ører flød og saltvandet ikke virkede. Jeg tror desværre ikke det hjælper på hendes hamren på ørerne, men hvor ville jeg ønske det gjorde. 

Anmeld

23. maj 2011

Rosa

Zette skriver:

Ja men måske har saltvand en bedre effekt for jer - hvem ved? Jeg har ikke hørt om eddikevand men jeg er da sikker på at det også kan fungere hvis jeres ørelæge har sagt det til jer. 

Jeg fortæller blot det med saltvandet for tænk hvis det virkede.. jeg ville da klart prøve eddike opløsning hvis Malous ører flød og saltvandet ikke virkede. Jeg tror desværre ikke det hjælper på hendes hamren på ørerne, men hvor ville jeg ønske det gjorde. 

Det fungerer fint med eddiken, men hvis det en dag ikke gør så prøver jeg helt sikkert saltvandet!!! 

Anmeld

23. maj 2011

smokin

Rosa skriver:

Det fungerer fint med eddiken, men hvis det en dag ikke gør så prøver jeg helt sikkert saltvandet!!! 

nå ja indlægget gik ud på opkasten... doh! Jeg er lidt træt! Sidder og kommer med de forkerte gode råd kan jeg se... 

Nå men det med opkasten har jeg ikke prøvet..  

Håber I finder en god løsning på dét problem. 

Anmeld

23. maj 2011

Rosa

Zette skriver:

nå ja indlægget gik ud på opkasten... doh! Jeg er lidt træt! Sidder og kommer med de forkerte gode råd kan jeg se... 

Nå men det med opkasten har jeg ikke prøvet..  

Håber I finder en god løsning på dét problem. 

Godnat  Og tak for tippet alligevel!!! 

Anmeld

24. maj 2011

LISBETH:-)

Zette skriver:

Jeg fik afvide det kunne hjælpe hende men at man skulle bruge noget på recept hvis de løb med gul udflåd. Det var kun hvis det var klart udflåd at man kan skylle med saltvand. 

Ok tak Zette. Det er gult det der kommer. Må vist lige ringe til en anden ørelæge og hører i morgen. For det genere hende.

Når du skyller med saltvand sprøjter du det så bare ind og så lader det løbe ud igen, eller hvordan gør du?

Anmeld

24. maj 2011

LISBETH:-)

Rosa skriver:

Vi skyller med eddikevand 1:10 efter ørelægens anvisning. Vi skyller med en lille gummipipette købt på apoteket - også anbefalet af ørelægen  Vi fik også nogle dråber da han fik dræn i, men da vi løb tør sagde de at det bedste vi kunne gøre var at fortsætte med at skylle dem dagligt med eddikevandet. 

Ok tak Rosa.

Tror jeg ringer til en anden ørelæge end den vi har i morgen og hører ad. For det kan bare ikke passe at hendes ører skal løbe sådan med gult snask.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.