quar20 skriver:
ARHH DEJLIGT at høre fra en der kender til vejen igennem systemet..!!
Jamen jeg var helt i chok - altså bare sådan at skærer de tæer af som generer..!? Det kan man da ikke bare lige..!! Gik total i panik og ku næsten ikke trække vejret - selvfølgelig skal der gøres noget når han sidder og græder og var det den eneste løsning der var på problemet ja så måtte det jo være sådan - men ligefrem at fortælle mig at det i over 90% af tilfældende ender med at få fjernet de tæer der er problemet.. :O Spørg lige om jeg var dårlig..!!
Hold da op det var da en voldsom ventetid - knægten kan jo ikke have sko på - han græder jo konstant over sine tæer..!! Amen det var dog vildt..!! På onsdag skal vi ned til egen læge og hun vil så henvise os til sygehuset - men hvis der skal gå SÅ LÆNGE FØR vi kan komme til må vi vel også kunne få chancen for at ryge på privat hospital..!!
vi blev henvist til kolding via egen læge og fik brevet nogle få uger, tror det var i start af april mdr..
Opdaged først senere at det var i 2012...
De fandt frem til at der var børne ortopæd også i randers og på ouh, men de havde også et ½ år + ventetid... Og hun sagde at så måtte vi videre på privat... Og hun ville lige finde nogle tæt på os og vende tilbage... Vi fik valget mellem privat i århus eller odense og valgte odense... Okay var hendes svar, så ringer jeg til kolding og får dem til at sende hans papire til odense og så hører i fra dem...
Der ville ca gå 1 mdr's tid.... Og det gjorde der...
Vi fik at vide at pga han ikke er så gammel skulle hans tæer gerne rette sig, når de blot skærer den længste sene over. Det havde han rigtig god erfaring med. Han nævnte slet ikke det at skære tå'erne af...
Selve op. tager ikke lang tid, det er være med de svie smerter osv. der kommer bagefter... Og han skal derfor bæres og køres i 7 dage, ingen dp eller andet... Spurgte så om han skulle tvinges til at bæres/køres rundt, med det svar at det giver helt sig selv - da han pga smerter slet ikke vil bruge eller støtte på dem...
Tror næppe de har fået kortet deres venteliste ned...
Anmeld