Hej piger.
Tino har haft skæve tæer fra da han blev født. Han er nu 2½ år gammel og nu sidder han og græder og har ondt hver evig eneste aften..!! Var så idag til Læge med Lillebror Liam, og fik så en tid ved Lægen til Tino mht. til hans fusser.. de ligger ind over hinanden og INGEN sko passer ham, fordi de gør ondt i hans tæer..!!
ALTSÅ INGEN SKO OVERHOVEDET..!! 
Så fortæller min læge så at så længe det ikke er stortåen - ja så fjerne de for det meste altid tåen/tæerne som er skæve, fordi det er langt fra holdbart at strække bånet ud...!! HVAD - Skal Tino så ha fjerne 3 tæer udbryder jeg? - Det jo langt fra sikkert, men når han døjer så meget som han gør, græder HVER AFTEN over sine tæer, vi må absolut IKKE røre dem, ja så vil vi nok blive sendt videre til sygehuset også siger lægen så at de i 92% af tilfældene fjerne den tå der er problemet.. Men her har vi altså 2 tæer på den ene fod og 1 på den anden..!!!
Prøv lige at forestil hvordan unge er idag mht. til mobning? Hvordan er de så ikke når Tino skal i skole? - Amen i GUDER.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, tænke eller tro..!!
er der nogel af jer der har børn med skæve tæer? Måske i kan fortælle lidt om det?
Knus en ked og knust mor 
Anmeld