Skæve tæer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.200 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

quar20

Hej piger.

Tino har haft skæve tæer fra da han blev født. Han er nu 2½ år gammel og nu sidder han og græder og har ondt hver evig eneste aften..!! Var så idag til Læge med Lillebror Liam, og fik så en tid ved Lægen til Tino mht. til hans fusser.. de ligger ind over hinanden og INGEN sko passer ham, fordi de gør ondt i hans tæer..!! ALTSÅ INGEN SKO OVERHOVEDET..!!

Så fortæller min læge så at så længe det ikke er stortåen - ja så fjerne de for det meste altid tåen/tæerne som er skæve, fordi det er langt fra holdbart at strække bånet ud...!! HVAD - Skal Tino så ha fjerne 3 tæer udbryder jeg? - Det jo langt fra sikkert, men når han døjer så meget som han gør, græder HVER AFTEN over sine tæer, vi må absolut IKKE røre dem, ja så vil vi nok blive sendt videre til sygehuset også siger lægen så at de i 92% af tilfældene fjerne den tå der er problemet.. Men her har vi altså 2 tæer på den ene fod og 1 på den anden..!!!

Prøv lige at forestil hvordan unge er idag mht. til mobning? Hvordan er de så ikke når Tino skal i skole? - Amen i GUDER.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, tænke eller tro..!!

er der nogel af jer der har børn med skæve tæer? Måske i kan fortælle lidt om det?

Knus en ked og knust mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

quar20

Prøver lige at oppe 

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

quar20 skriver:

Hej piger.

Tino har haft skæve tæer fra da han blev født. Han er nu 2½ år gammel og nu sidder han og græder og har ondt hver evig eneste aften..!! Var så idag til Læge med Lillebror Liam, og fik så en tid ved Lægen til Tino mht. til hans fusser.. de ligger ind over hinanden og INGEN sko passer ham, fordi de gør ondt i hans tæer..!! ALTSÅ INGEN SKO OVERHOVEDET..!!

Så fortæller min læge så at så længe det ikke er stortåen - ja så fjerne de for det meste altid tåen/tæerne som er skæve, fordi det er langt fra holdbart at strække bånet ud...!! HVAD - Skal Tino så ha fjerne 3 tæer udbryder jeg? - Det jo langt fra sikkert, men når han døjer så meget som han gør, græder HVER AFTEN over sine tæer, vi må absolut IKKE røre dem, ja så vil vi nok blive sendt videre til sygehuset også siger lægen så at de i 92% af tilfældene fjerne den tå der er problemet.. Men her har vi altså 2 tæer på den ene fod og 1 på den anden..!!!

Prøv lige at forestil hvordan unge er idag mht. til mobning? Hvordan er de så ikke når Tino skal i skole? - Amen i GUDER.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, tænke eller tro..!!

er der nogel af jer der har børn med skæve tæer? Måske i kan fortælle lidt om det?

Knus en ked og knust mor

Jeg ville nok se tiden an og få en henvisning til en ortopædkirurg, siger han det samme ville jeg nok overveje om ikke det var bedre mit barn havde færre tæer end risikoen for mobning som jeg vil mene er stort set lig nul, hvis det er gjort inden ahn starter i skole for så er han jo bare Tino som han er.

Anmeld

24. maj 2011

quar20

Albertesmor skriver:

Jeg ville nok se tiden an og få en henvisning til en ortopædkirurg, siger han det samme ville jeg nok overveje om ikke det var bedre mit barn havde færre tæer end risikoen for mobning som jeg vil mene er stort set lig nul, hvis det er gjort inden ahn starter i skole for så er han jo bare Tino som han er.

Er helt enig mht. at han "bare" er Tino uanset hvad - men for dælen altså..  Syntes godt nok den skal sluges - havde ikke regnet med den udmelding fra lægen.. Men vi skal derned på onsdag i næste uge også vil hun henvise os op på sygehuset..!!

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

quar20 skriver:

Er helt enig mht. at han "bare" er Tino uanset hvad - men for dælen altså..  Syntes godt nok den skal sluges - havde ikke regnet med den udmelding fra lægen.. Men vi skal derned på onsdag i næste uge også vil hun henvise os op på sygehuset..!!

selvfølgelig er det svært.

Jeg tror du skal slå koldt i vand i blodet indtil i har været på sygehuset, jeg ved de kan gøre utrolige ting

Anmeld

24. maj 2011

quar20

Albertesmor skriver:

selvfølgelig er det svært.

Jeg tror du skal slå koldt i vand i blodet indtil i har været på sygehuset, jeg ved de kan gøre utrolige ting

Ja vil prøve men det fylder bare rigtig meget i vores hverdag.. Altså han græder over i dagplejen, og herhjemme og hver aften sidder han og tager sig til sine små tæer og græder og siger av av..!!

Men ja må vente og håbe på at de kan lave mirakler

Anmeld

24. maj 2011

slettet_7530

quar20 skriver:

Ja vil prøve men det fylder bare rigtig meget i vores hverdag.. Altså han græder over i dagplejen, og herhjemme og hver aften sidder han og tager sig til sine små tæer og græder og siger av av..!!

Men ja må vente og håbe på at de kan lave mirakler

Lille pus

Anmeld

24. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

quar20 skriver:

Hej piger.

Knus en ked og knust mor

Hvad er det da for noget ævl din læge siger?

Frederic er 2,8 år og skal have rettet sine tæer og NEJ de skal ikke skæres helt af... 

Kan I så blive henvist til en børne ortopæd...

Bare være forbredt på at det off. sygehus har et ½ - 1 års ventetid hos børne ortopæd. Så da brevet kom ind af døren herhjemme, ringed jeg til visitationen der har med 'send videre til privat' at gøre...

Vupti... fra at skulle vente til 26 april 2012, var vi den 16 maj til undersøgelse på privat klinik i odense... Og frederic er skrevet op til op. snarest muligt... Skal lige have det til at passe med anætisti lægen og ferie...

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Jamen sikke da noget...men det lyder da som om at MortilFrederic bare kender taktikken og genvejen.
Så held og lykke med det..det er bare så synd, når de små pus har ondt

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

Hej piger.

Knus en ked og knust mor

Arrrrrh, mon dog !!!! hende kristina eller hvad hun nu hedder med Maja i de unge mødre fik da Maja opereret hvor de rettede hendes tær ud.. Så fat mod !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.