Sæddonorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Honningblomst

JasminsMoar88 skriver:

håber ikke du tag det som jeg vil diskutere eller være på tværs..du har selvf.. ret til din mening og holdning og det har jeg respekt for ..kan sagtens følge dig i at det er dybt forkert.... Men jeg synes det er synd hvis et par virkelig ønsker sig et barn og ikke kan få det så synes jeg det er fedt at der er så mange valg muligheder som fx: sæd donor...
Knus JasminsMoar88

Den har vidst været her før....jeg synes donor er ok men jeg mener ikke det skal være anonymt...en ting er at tænke på parret´, men skal man ikke tænke på barnet også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg holder med dig, men tror desværre at mange vil vælge fra at donere sæd, hvis ikke længere ville være annonymt..
Anja..

Jo, måske...men så er vi derude hvor man skal diskutere om det er få børn er en ret eller en mulighed for nogle men ikke alle??
Knus Eva...

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Maria9990 skriver:

Ja , det er synd for børnene, med anonyme donore, men tvivler på at der var ret mange der ville gøre det, hvis man ikke kunne gøre det anonymt.

Og jeg mener at man gør en god gerning, om det er anonymt eller ej. For hvis ikke man havde gjort det, ja, så havde børnene ikke været der.

Doneren har givet dem livet, og der findes intet større!

Knus Maria.

Jo, men livet er jo også givet hvis ikke donor er anonymt....der har været og er meget oppe i medierne omkring anonyme donorer og af gode grunde ser jeg det hele og der viser det sig desværre at børnene mangler at få vished om deres anden halvdel.
Om det er mulig at få ikke anonyme donorer eller ej burde ikke og kan ikke bruges som argument for om hvorvidt det er ok over for børnene at fødes uden mulighed for at få vished.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.