Tardar! Første kage! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anne G

Mileva skriver:

Jeg opgav til sidst det med at gøre rent lidt efter lidt.. Det var bare ikke mere plads at stille ting af på - kæresten fik vidst et halvt hjertstop da han så hvordan køkkenet så ud og ikke mindst hvordan jeg så ud  Lorte flormelis over ALT!

Hahaha... Det lyder ligesom herhjemme  Det ser lidt vildt ud...  Men ja, det er ikke til at holde styr på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Worldwide

Anne G skriver:

Hahaha... Det lyder ligesom herhjemme  Det ser lidt vildt ud...  Men ja, det er ikke til at holde styr på det..

Amen alt var jo væltet til med flormelis... også skal der jo ikke ret mange dråber væske til før det bliver klistret og stift! Tog kun en time at få det af den ene køkkenplade ved vasken!

Anmeld

23. maj 2011

Anne G

Mileva skriver:

Amen alt var jo væltet til med flormelis... også skal der jo ikke ret mange dråber væske til før det bliver klistret og stift! Tog kun en time at få det af den ene køkkenplade ved vasken!

Hihi... Ja man bliver nemt til en kæmpe skumfidus..  Hold da op, en time var da heller ikke så lidt

Anmeld

23. maj 2011

Worldwide

Anne G skriver:

Hihi... Ja man bliver nemt til en kæmpe skumfidus..  Hold da op, en time var da heller ikke så lidt

Det lort sad jo fast! Plus jeg havde det store stykke til kagen liggende der indtil jeg kunne puttet det på og der kom vand på det så det også hang fast.. Men blev da færdig Nu håber jeg bare de kan lide den i morgen de damer

Anmeld

23. maj 2011

Anne G

Mileva skriver:

Det lort sad jo fast! Plus jeg havde det store stykke til kagen liggende der indtil jeg kunne puttet det på og der kom vand på det så det også hang fast.. Men blev da færdig Nu håber jeg bare de kan lide den i morgen de damer

Det tager bare sin tid at få gjort rent, men hyggeligt er det altså alligevel

Mon ikke at de kan det, ellers sender du den bare til mig

Anmeld

24. maj 2011

Magsen

TheLittleOne skriver:

Syntes godt om  

Henrik, den knap mangler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.