Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg nosset mig sammen til at få lavet en kage I anledning af min fødselsdag i morgen og mødregruppen kommer og fejre den med mig synes jeg det var på tide at prøve an med det
Chokoladekagebunde med tobleronecreme, bærmixcreme, smurt op med nutella - lidt doven må man godt være Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg skal hyggelygge i køkkenet Meeen håber da jeg bliver bedre med tiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Syntes godt om
ZamanogDania skriver: Den er da blevet fint
Den er da blevet fint
Tak Det hele gik også helt fint indtil det liiige skulle drille til sidst med at få lagt mmf på.. Meen øvelse gør mester, eller det siger de klogehovedet
Den er godt nok rigtig flot... Syns da det er vildt at det kun er din første kage, så skulle du bare se min
Anne G skriver: Den er godt nok rigtig flot... Syns da det er vildt at det kun er din første kage, så skulle du bare se min
Mange tak Frygtede godt nok også den ville komme til at se forfærdenlig ud - men nu havde jeg heldigvis heller ikke trunten på armen og fik lavet selve kagen i går lus fik det hele gjort klart til at kunne blive rørt op og lagt sammen i dag Men hold op det tager lang tid når man først er kommet igang
Mileva skriver: Mange tak Frygtede godt nok også den ville komme til at se forfærdenlig ud - men nu havde jeg heldigvis heller ikke trunten på armen og fik lavet selve kagen i går lus fik det hele gjort klart til at kunne blive rørt op og lagt sammen i dag Men hold op det tager lang tid når man først er kommet igang
Ja, det tager virkelig lang tid at lave en kage, selvom man prøver at "skynde" sig, så tager det nemt nogle timer.. Det er helt vildt faktisk.. Og så tager det 5 min at spise den.. hehe..
Anne G skriver: Ja, det tager virkelig lang tid at lave en kage, selvom man prøver at "skynde" sig, så tager det nemt nogle timer.. Det er helt vildt faktisk.. Og så tager det 5 min at spise den.. hehe..
Nemlig - men synes nu det var hyggeligt at tulle rundt med det, selvom jeg meget gerne vil have et meget større køkken. SLET ikke plads nok.. Og hold k*ft det sviner
Mileva skriver: Nemlig - men synes nu det var hyggeligt at tulle rundt med det, selvom jeg meget gerne vil have et meget større køkken. SLET ikke plads nok.. Og hold k*ft det sviner
Ja, jeg syns også det er hyggeligt at gå rundt med Hehe.. Vi har heller ikke et stort køkken, nøj hvor er det bare ikke særlig sjovt.. For det griser virkelig meget, selvom man forsøger at gøre rent hele tiden..
Anne G skriver: Ja, jeg syns også det er hyggeligt at gå rundt med Hehe.. Vi har heller ikke et stort køkken, nøj hvor er det bare ikke særlig sjovt.. For det griser virkelig meget, selvom man forsøger at gøre rent hele tiden..
Jeg opgav til sidst det med at gøre rent lidt efter lidt.. Det var bare ikke mere plads at stille ting af på - kæresten fik vidst et halvt hjertstop da han så hvordan køkkenet så ud og ikke mindst hvordan jeg så ud Lorte flormelis over ALT!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128