Er koldskål aftensmad eller dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

otlitrom

Jeg spiser det på hvilket som helst tidspunkt af døgnet! For mig er det MAD!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

henh01

Her er det ikke áftensmad, kun meget sjældent dessert.. Hvis vi spiser koldskål er det som snack i løbet af dagen en varm sommerdag.

Anmeld

23. maj 2011

AndreasMor84

Har stemt både og.. Hér laver vi det dog også med en masse frugt og ristede nødder, sammen med kammerjunkere hvis det er som aftensmad - ellers mætter det jo ikke en disse efter 1 time

Anmeld

23. maj 2011

Fenja09

Jeg har stemt begge dele - både aftensmad og dessert, men egentlig mener jeg at det er et mellemmåltid, eller noget man spiser, hvis man ikke har tid eller gider lave andet.

Herhjemme er det mest manden som synes det er fantastisk - jeg selv er ikke så god til at spise det, måske på en meget varm sommerdag eller til morgenmad

Anmeld

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

det er begge dele vil jeg mene.

Anmeld

23. maj 2011

foto på lærred

Jeg spiser koldskål som mellemmåltid, da jeg ikke synes det mætter så meget. Men i forhold til sukker og kalorier ( i hvertfald hvis man spiser kammerjunker til) så går det jo helt klart til en dessert. Men ville nu aldrig selv spise det efter et varmt måltid mad.

Efter jeg fandt ud af hvor mange kalorier der var i kammerjunkerne, har jeg været lidt mere varsom med at spise for meget af det

Anmeld

23. maj 2011

Lady Marion <3

Jeg er på din mands side søde   sorry , men det mætter jo ik så meget så kan godt se hvor du vil hen

Anmeld

23. maj 2011

Mi

jeg elsker koldskål

Min mand er meget sulten, han skal altså spise sindsyg meget koldskål for at blive mæt. Og aftesmad skal man jo blive mæt af.

Altså er koldskål i alm mængder dessert, mellemmåltid. Men i overdrevne mængder kan det da sikkert godt bruges til aftensmad. Dog ikke særlig nærende eller mættende særlig længe

Anmeld

23. maj 2011

2babygirls

MoarHvidovre skriver:

Min mand og jeg er uenige om, hvad koldskål er. Jeg mener, at det kun er dessert, hvor min mand derimod synes, at det både kan være aftensmad og dessert.

Hvad synes I?

Jeg har stemt både og... Det mætter ikke ligefrem i flere timer, men om sommeren lever jeg nærmest kun af det til aften

Anmeld

23. maj 2011

FrkT

Her er det kun aftensmad. Jeg har hele mit liv været vant til jævnligt at få ting som koldskål, pandekager, vafler og lignende til aftensmad, og det får vi også sammen, Jens og jeg. Jeg ville slet ikke kunne spise koldskål til dessert, det ville ikke være dessert for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.