Er koldskål aftensmad eller dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er koldskål mad eller dessert?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.014 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min mand og jeg er uenige om, hvad koldskål er. Jeg mener, at det kun er dessert, hvor min mand derimod synes, at det både kan være aftensmad og dessert.

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

NoName

Inden vi fik Caroline kunne vi sagtens spise koldskål til aftensmad, men nu er hun kommet, så er vi blevet enige om at det er en dessert. ingen grundt il at spise så meget sukker til aftensmad inden man skal i seng... men lige pt er hun jo ikke så gammel, så hun får kun en mundfuld, eller 2, så er det godt... men smage det skal hun have lov til...

har stemt dessert.

Anmeld

23. maj 2011

B&J

vi har både brugt det til aftensmad og middagsmad og dessert og nu skal jeg snart bruge det som energi drik , men nu bruger vi det mest som dessert fordi lille manden skal ikke have det til aftensmad det giver ikke en ordenlig bund af sove på inu

Anmeld

23. maj 2011

mama09

Aftensmad - vil ikke kunne spise aftensmad og derefter koldskål! Så her spiser vi det som et måltid! Dog meget sjældent!

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

Mener at det er begge dele. det er super, når manden bla. skal til fodbold, gider ikke stå og lave mad til 16-16.30.

Anmeld

23. maj 2011

Kamulla

altså kan sagtens finde på at spise det som aftensmad.. men ville nu mere betegne det som dessert.. 

jeg laver den selv uden rigtig sukker... (er jeg begyndt på) så nogle gange tillod jeg mig at vi spiste det oven på vores fiber flakes om morgenen... ellers spiste jeg det efter aftensmad

Anmeld

23. maj 2011

Faith

Har stemt dessert... Har før fået det til aftensmad og bliver overhovedet ikke mæt af det, og så synes jeg det er for sødt.

Vi kommer ikke til at få det til aftensmad her i huset efter vi har fået børn. Synes der er for meget sukker i og ikke nok næring til et aftensmåltid.

Anmeld

23. maj 2011

Darling<3

MoarHvidovre skriver:

Min mand og jeg er uenige om, hvad koldskål er. Jeg mener, at det kun er dessert, hvor min mand derimod synes, at det både kan være aftensmad og dessert.

Hvad synes I?

Jeg synes det er aftensmad, men min mand ser det mere som en forret

Anmeld

23. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes bare ikke, at der er aftensmad når man har små børn. Jeg ser det mere som et mellemmåltid eller dessert

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Her mener vi det er begge dele... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.