Hul igennem efter passage undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

SD

Miss BananaHammock skriver:

Hej kloge piger

Jeg fik idag afvide af brædstrup at vi skulle igang med IUI ved næste cyklus, da der er størrer chancer efter man har haft lavet en passageundersøgelse. Noget med at der kunne ha' været blæst mere hul igennem nu, og at slimhindenden reagerer lidt og er mere imodtagelig... Er der andre der har fået det afvide?? 

det fik jeg også afvide. Desværre var der heller ikke held efter HSU her ved os....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Miss BananaHammock

StineDegn skriver:

det fik jeg også afvide. Desværre var der heller ikke held efter HSU her ved os....

HSU?

Anmeld

23. maj 2011

SD

HSU?

jaaaa.... eller HSG måske?   i hvert fad... gennemskyldning af æggeledere

Kan ikke huske hvilken en der er hvad.... HSG og HSU. Den ene er gennemskyldning den anden er scanning med kontrastvæske

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

StineDegn skriver:

jaaaa.... eller HSG måske?   i hvert fad... gennemskyldning af æggeledere

Kan ikke huske hvilken en der er hvad.... HSG og HSU. Den ene er gennemskyldning den anden er scanning med kontrastvæske

Ahh... 

Jeg har fået en kontrastvæske - og en kiggertundersøgelse. Men ved ikke om det også indeholdte en gennemskylning. Jeg var ihvertfald i fuld narkose 

Anmeld

23. maj 2011

SD

Ahh... 

Jeg har fået en kontrastvæske - og en kiggertundersøgelse. Men ved ikke om det også indeholdte en gennemskylning. Jeg var ihvertfald i fuld narkose 

okay Det var den anden jeg fik. altså den hvor man "bare" får sprøjtet vand igennem æggelederne. Men av for filan og sgu det gjorde nas alligevel.....

krydser fingre for at du har fået "hul igennem" så det lykkes jer nu her

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

StineDegn skriver:

okay Det var den anden jeg fik. altså den hvor man "bare" får sprøjtet vand igennem æggelederne. Men av for filan og sgu det gjorde nas alligevel.....

krydser fingre for at du har fået "hul igennem" så det lykkes jer nu her

Ja jeg har godt hørt at det er forskelligt hvad man får gjort - og har også hørt at nogen får det jeg fik gjort uden bedøvelse. Jeg er nu, 4 dage efter, stadig på smertestillende, så føj det må være forfærdeligt uden bedøvelse.

Anmeld

23. maj 2011

fnuggi

åhh håber på det beste for dig skal selv samme tur igennem den 28 juni

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

fnuggi skriver:

åhh håber på det beste for dig skal selv samme tur igennem den 28 juni

Tak :0)Skal dy igennem undersøgelsen eller IUI efter undersøgelse?

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej kloge piger

Jeg fik idag afvide af brædstrup at vi skulle igang med IUI ved næste cyklus, da der er størrer chancer efter man har haft lavet en passageundersøgelse. Noget med at der kunne ha' været blæst mere hul igennem nu, og at slimhindenden reagerer lidt og er mere imodtagelig... Er der andre der har fået det afvide?? 

Yep, men her var der fin passage igennem og det virkede ikke for os. Håber det er vejen frem for jer 

Anmeld

24. maj 2011

fnuggi

Tak :0)Skal dy igennem undersøgelsen eller IUI efter undersøgelse?

ved ikke helt hvad jeg skal bagefter da jeg har 1 1/2 lukket ægleder ved jeg først når jeg har været i gennem kiggert oprationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.