Hul igennem efter passage undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.530 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Miss BananaHammock

Hej kloge piger

Jeg fik idag afvide af brædstrup at vi skulle igang med IUI ved næste cyklus, da der er størrer chancer efter man har haft lavet en passageundersøgelse. Noget med at der kunne ha' været blæst mere hul igennem nu, og at slimhindenden reagerer lidt og er mere imodtagelig... Er der andre der har fået det afvide?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mutti2B

Miss BananaHammock skriver:

Hej kloge piger

Jeg fik idag afvide af brædstrup at vi skulle igang med IUI ved næste cyklus, da der er størrer chancer efter man har haft lavet en passageundersøgelse. Noget med at der kunne ha' været blæst mere hul igennem nu, og at slimhindenden reagerer lidt og er mere imodtagelig... Er der andre der har fået det afvide?? 

Det var lige præcis det jeg også fik at vide efter jeg fik lavet en HSG. Men jeg skulle desværre først insemineres et par måneder efter

Held og lykke

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Mutti2B skriver:

Det var lige præcis det jeg også fik at vide efter jeg fik lavet en HSG. Men jeg skulle desværre først insemineres et par måneder efter

Held og lykke

Oki. Jeg ved jo selvfølgelig ikke 100% om vi får grønt lys når vi ringer ind her i juni - men håber da at vi gør. Der er jo altid en risiko for at der er rigtig mange der ringer samme dag. 

Heldigvis når vi nok lige at komme med inden sommerferien - så det ville jo være fedt. Ellers går der også et par måneder her.

Anmeld

23. maj 2011

Putomanen

Da jeg var hos min gynækolog og fik undersøgt om der var passage, sagde han også til mig, at der ville være større chanche for graviditet de næste 2-3 måneder, fordi diverse "smuds" osv. ville være skyllet væk, og der ville være bedre passage

Og så vil jeg  for, at I får grønt lys!!!

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Da jeg var hos min gynækolog og fik undersøgt om der var passage, sagde han også til mig, at der ville være større chanche for graviditet de næste 2-3 måneder, fordi diverse "smuds" osv. ville være skyllet væk, og der ville være bedre passage

Wuhuuuuu :0)Det ka' jeg li at høre :0)

Anmeld

23. maj 2011

Putomanen

Wuhuuuuu :0)Det ka' jeg li at høre :0)

Ja, det kunne være fedt, hvis det kunne hjælpe jer lidt på vej  Jeg  i hvertfald alt hvad jeg kan for jer.....!

Anmeld

23. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej kloge piger

Ved ikke om det er det samme. Men min mor fik sådan noget kontrast væske for at se om der var "lukket" eller sådan noget siden hun ikke blev gravid.

Hun blev gravid på naturlig vis lige efter

Anmeld

23. maj 2011

AnneP

Hej kloge piger

Det fik jeg vist nok også afvide for laaaaang tid siden!!! men blev fik ikke lavet min IUI før ca 1½år efter

for din IUI

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

Ved ikke om det er det samme. Men min mor fik sådan noget kontrast væske for at se om der var "lukket" eller sådan noget siden hun ikke blev gravid.

Hun blev gravid på naturlig vis lige efter

Det er lige præcis det jeg har fået lavet :0)Ihh det er bare gode nyheder. Vi må igang med at arbejde lidt selv :0)

Anmeld

23. maj 2011

Miss BananaHammock

Tak for alle jeres krydsede fingre. Håber det lige giver det sidste skub så vi kan få en dejlig sommeroverraskelse :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.