Tal for jeres svar 
Jeg var på besøg hos ham igår, hvor han skulle i bad.. En af hans sygeplejesker (han har vidst nok 5-6 forskellige) sagde så at hvis han hellere ville måtte hans kone (mig) godt bade ham i stedet for en af dem, hvis han havde lyst til det. Jeg tænkte at det var da sødt sagt af hende, også kommer jeg da til at bade ham denne gang (så slap jeg jo for en af dem gjorde det

Jeg fortalte ham så, at jeg meget gerne ville vaske ham, for det havde jeg jo gjort før hjemme i bruseren
og jeg følte at jeg ikke rigtig kunne være behjælpelig med så meget andet, og fortalte ham samtidig at jeg havde det skidt med at de rørte ham de personlige steder..
Hans svar til det var, at de jo var professionelle, og han ikke så noget problem i det, når han jo ikke selv kunne.. Og det ikke gjorde nogen forskel for ham, om det var dem eller mig der vaskede ham 
Spugte så, om hvordan han ville have det, hvis der var en mand der vaskede mig, personlige steder.. Det ville han have det skidt med.. 
Da tiden kom, kom en af de andre sygeplejersker ind og hørte om han var klar til bad, han sagde ja, og gik med hende ud på badeværelset.. Dér blev jeg knust 
Jeg ville da 1000 x hellere have at han vaskede mig, end en fremmed... 
Og jeg må indrømme, at jeg begyndte sgu at græde (i smug) mens han var i bad, og det var en fremmed kvinde der hjalp ham. Men så begyndte jeg at tænke på det i havde skrevet om at det var 100% professionelt osv, og jeg faldt da også mere til ro, da jeg så at ham og sygeplejersken kom helt normalt ud af badeværelset, med en normal samtale kørende, eller hvad man siger 
Men fy for pokker hvor er det hårdt at andre kigger på min mand!!!