Nogen internet "freaks" :D??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Dustmuz

SweetIM er en tilføjelse til MSN messenger (dog er det anset som en trojansk hest af næsten alle antivirus, da den åbner en port i din firewall og giver en hacker fri adgang)

Måden man fjerner den på er desværre ikke den mest hensigts mæssige, da dette kræver kendskab til regedit og windows system filer.

Så medmindre du har kendskab til disse 2, vil jeg foreslå du formatere din PC, og holder dig fra at acceptere programmer du ikke kender når du surfer rundt på nettet..

mange gange sker dette, når man er på FB (det er oftest der man får virus og trojanske heste)

men de fåes også i form af reklamer på divs hjemmesider osv.
det mest "normale" er at andre folk har programmet, og det så sender en "besked" via MSN om at de har sendt dig en SweetIM og at du skal gå ind på en eller anden hjemmeside og installere det, for at se den (sådan er det oftest med WinXP, Vista og Win7)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Jamen tror du så ikke du har fjernet det alligevel så? 

nej for den ødelægger hele min facebook har prøvet og tage et billed af selve facebook min forlovede fandt den frem, den lå bare gemt i vis ... det er dog på firefox den er lige nu.... skal bare lige finde billedet så sender jeg det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.