Nogen internet "freaks" :D??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

JuelZ

Har brug for hjælp piger!!

Mit internet explore* har hentet noget ned der hedder 'sweetim'

Har PRØVET alt hvad der står i min magt for at fjerne det, har været i kontrol panel og fjerne det, slettet hele computeren for at starte forfra... men det bliver bare ved med at komme igen og er ved at få et lille flip over det ...

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ???? computeren har ikke garnti mere da den er mere end 5 år gammel nu ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

betski

Tina-Hansen skriver:

Har PRØVET alt hvad der står i min magt for at fjerne det, har været i kontrol panel og fjerne det, slettet hele computeren for at starte forfra... men det bliver bare ved med at komme igen og er ved at få et lille flip over det ...

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ???? computeren har ikke garnti mere da den er mere end 5 år gammel nu ???

Har du forsøgt at slette gennem tilføj/fjern programmer?

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Tina-Hansen skriver:

Det der sweetim er det ikke noget smileys halløj eller ?

Anmeld

23. maj 2011

JuelZ

duddi. skriver:

Har du forsøgt at slette gennem tilføj/fjern programmer?

Jaaaa op til flere gange, men det bliver ved med at komme igen

Anmeld

23. maj 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Det der sweetim er det ikke noget smileys halløj eller ?

Jo det er det... :s

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Tina-Hansen skriver:

Jo det er det... :s

I dit explore vindue skulle der gerne være en banner med dette, og et kryds du kan klikke på og fjerne det den vej... og måske også en tur i tilføj/fjern programmer... 

Anmeld

23. maj 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

I dit explore vindue skulle der gerne være en banner med dette, og et kryds du kan klikke på og fjerne det den vej... og måske også en tur i tilføj/fjern programmer... 

Har bare prøvet begge dele men det bliver ved med at komme tilbage aner seriøst ikke hvad jeg kan gøre nu

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Har bare prøvet begge dele men det bliver ved med at komme tilbage aner seriøst ikke hvad jeg kan gøre nu

Hvis det er i dit explore vindue kan du så ikke lige tage et screenshot af det? Og smide her ind?

Anmeld

23. maj 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Hvis det er i dit explore vindue kan du så ikke lige tage et screenshot af det? Og smide her ind?

jeg kan prøve, men problemet er at "den viser at sweet im er væk fra selve internet explore vinduet" men den gemmer sig et eller andet mystisk sted, ved bare ikke hvor og når jeg søger på den kommer den ikke op.

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Tina-Hansen skriver:

jeg kan prøve, men problemet er at "den viser at sweet im er væk fra selve internet explore vinduet" men den gemmer sig et eller andet mystisk sted, ved bare ikke hvor og når jeg søger på den kommer den ikke op.

Jamen tror du så ikke du har fjernet det alligevel så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.