Uenighed om at få børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Corn

Hvis man ikke er enige, så  bør man nok stoppe nu, og finde én man er enig med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Persille83

Efter syv års forhold med min eks kæreste, kunne jeg ikke længere vente på at/om han ville have børn. Jeg gik fra ham.

Det er det bedste jeg har gjort i hele mit liv. Trods følelser for ham, så duede det bare ikke, at vi ikke havde samme ønsker for livet. Det gjorde mig ulykkelig.

Mødte drømmemanden kort efter, og har idag en skøn datter - og manden vil have 1-2 mere, så jeg er bare lykkelig

Anmeld

23. maj 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder.

Vil høre om der er andre der har oplevet ikke at være enige om at få børn. Hvad gjorde I, gik I fra hinanden eller hvem fik lov at bestemme hvad der skulle ske ?

Jeg tænker at man ikke skal tvinge folk til noget men det er jo også et stort valg at fravælge børn.

Skal lige siges der er børn i forholdet, bare ikke begges

Nogle erfaringer ?

Ano, da der er nogle der læser med jeg ikke ønsker skal vide noget om mig og det her.

Altså den gang manden og jeg diskuterede netop det emne (inden vi fik børn), sagde manden også blankt nej, han skulle fisme aldrig nogen sinde have flere børn, og hist op og kom herned...

Det skal lige siges at der er 12 års forskel på os, og han har 2 store børn på 21 og 24 (i dag), så det var et stort beslutning for ham at skulle have flere børn.

Jeg valgte at sige til ham at det var fint med mig at han ikke ville have flere børn, men at så kunne vi bare ikke være sammen, da det betød rigtigt meget for mig at få børn.

Den gik han så lige og tyggede på, i en uges tid, hvor efter han så kom og så sagde til mig at hvis det blev en dreng skulle han hedde Mads.

Det blev så en pige. Vi er efterfølgende blevet gift og har fået et barn mere.

Anmeld

23. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder.

Vil høre om der er andre der har oplevet ikke at være enige om at få børn. Hvad gjorde I, gik I fra hinanden eller hvem fik lov at bestemme hvad der skulle ske ?

Jeg tænker at man ikke skal tvinge folk til noget men det er jo også et stort valg at fravælge børn.

Skal lige siges der er børn i forholdet, bare ikke begges

Nogle erfaringer ?

Ano, da der er nogle der læser med jeg ikke ønsker skal vide noget om mig og det her.

Hejsa

Her var vi slet ikke enige.. Jeg har presset rigtig meget på, uden held..

Været virkelig tålmodig, g det har nu lønnet sig, han er endelig blevet klar ! <3

Så vent til din kæreste giver udtryk for at han også gerne vil noget mere, og spørg ind til det en gang imellem

Håber snart i kommer i gang med PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.