Anonym skriver:
Hej skønne kvinder.
Vil høre om der er andre der har oplevet ikke at være enige om at få børn. Hvad gjorde I, gik I fra hinanden eller hvem fik lov at bestemme hvad der skulle ske ?
Jeg tænker at man ikke skal tvinge folk til noget men det er jo også et stort valg at fravælge børn.
Skal lige siges der er børn i forholdet, bare ikke begges
Nogle erfaringer ?
Ano, da der er nogle der læser med jeg ikke ønsker skal vide noget om mig og det her
.
Altså den gang manden og jeg diskuterede netop det emne (inden vi fik børn), sagde manden også blankt nej, han skulle fisme aldrig nogen sinde have flere børn, og hist op og kom herned...
Det skal lige siges at der er 12 års forskel på os, og han har 2 store børn på 21 og 24 (i dag), så det var et stort beslutning for ham at skulle have flere børn.
Jeg valgte at sige til ham at det var fint med mig at han ikke ville have flere børn, men at så kunne vi bare ikke være sammen, da det betød rigtigt meget for mig at få børn.
Den gik han så lige og tyggede på, i en uges tid, hvor efter han så kom og så sagde til mig at hvis det blev en dreng skulle han hedde Mads.
Det blev så en pige. Vi er efterfølgende blevet gift og har fået et barn mere.
Anmeld