Uenighed om at få børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.071 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder.

Vil høre om der er andre der har oplevet ikke at være enige om at få børn. Hvad gjorde I, gik I fra hinanden eller hvem fik lov at bestemme hvad der skulle ske ?

Jeg tænker at man ikke skal tvinge folk til noget men det er jo også et stort valg at fravælge børn.

Skal lige siges der er børn i forholdet, bare ikke begges

Nogle erfaringer ?

Ano, da der er nogle der læser med jeg ikke ønsker skal vide noget om mig og det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Mira0911

Mht børn - Skal begge parter være enige synes jeg... Jeg synes ikke det duer at få børn, hvis den ene slet ikke er interesseret i det endnu... 

Så der er ikke andet for end at vente og se tiden an... 

Er det helt udelukket med børn? 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Mht børn - Skal begge parter være enige synes jeg... Jeg synes ikke det duer at få børn, hvis den ene slet ikke er interesseret i det endnu... 

Så der er ikke andet for end at vente og se tiden an... 

Er det helt udelukket med børn? 

Jeg tror ikke det handler om at vente, eller det gør det ikke. Det vil der ikke blive mere lyst til det af.

Og ja, man skal være enige sådan har jeg det også.

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Det er der kun et svar på..
I skal være enige!!
Det er da det mest fair overfor det kommende barn.

Hvis man gør det for sin partners skyld ender forholdet sikkert med alligevel og blive opløst..

Anmeld

23. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder.

Vil høre om der er andre der har oplevet ikke at være enige om at få børn. Hvad gjorde I, gik I fra hinanden eller hvem fik lov at bestemme hvad der skulle ske ?

Jeg tænker at man ikke skal tvinge folk til noget men det er jo også et stort valg at fravælge børn.

Nogle erfaringer ?

Ano, da der er nogle der læser med jeg ikke ønsker skal vide noget om mig og det her.

Her var vi enige fra start om hvor mange unger der var ønsket.

Manden startede med at lægge ud og sige at 2 børn for ham var rigeligt. Det sagde jeg at jeg ikke var enig i, jeg ville gerne have 4.

Han ville så med sikkerhed gå med til de 3 af dem, og jeg venter også nummer 3 nu

Nummer 4, snakker vi ikke så meget om og vi har aftalt, at skal nummer 4 på tale, ja så bliver det en efternøler, men lad os nu se

Han vil også gerne være en stor familie og give mig de børn jeg ønsker mig, vi er dog også helt enige om at vi skal have råd til dem og plads til dem, og ikke bare få dem, fordi vi vil

*Camilla 21+5

Anmeld

23. maj 2011

Thalia

Hvis man er i et parforhold og ønsker at det forhold skal overleve, så skal begge være enige. Børn skal aldrig fødes til et familieliv hvor den ene part ikke ønsker barnet.

Anmeld

23. maj 2011

A&F

Børn er noget man som par, skal være enige om. Begge skal være klar til det. Min mand vil gerne have 4 børn, hvor jeg helst vil have 2, og vi er så enige om 3 børn, hvis det er det vi ender med. Desuden var min mand klar til at få et barn før mig, men han forstod at jeg ville vente lidt, og at vi kunne tale om det, når jeg var klar. Så enighed og tålmodighed er meget vigtigt, når det kommer til planlægning af børn

Anmeld

23. maj 2011

4kløver

Her var manden ca 9 år om at blive klar. Men nu havde jeg også børn men tror ikke at jeg kunne vente så længe vis jeg ingen havde..

Anmeld

23. maj 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder.

Nogle erfaringer ?

Vi har ikke været enige overhovedet og havde også regnet med der skulle gå mange år endnu før der ville ske noget.

Vi har været sammen i fem år og jeg har længe gerne ville have børn hvor han gerne har ville vente. Det skal siges at ingen af os har børn i forvejen. Han har ikke følt sig klar og det har jeg jo måtte acceptere, men der har været dage hvor jeg tænkte jeg ikke gad blive når han ikke ville opfylde mit ønske. For det har jo hele tiden været hvad han ville. og så kom han med lovninger på hvornår det skulle være og trak dem i land igen.

Jeg nåede til et punkt hvor jeg fik nok, og efter nogle dage i dårligt humør sagde jeg til ham at jeg ønskede han fandt ud af hvad han ville. for ville han ikke have børn inden for de nærmeste år så gad jeg ikke mere, for jeg ville ikke føle jeg spildte min tid. Han kunne heldigvis godt forstå mig og tænkte over det. Og han ville gerne inden for de næste to år begynde på det.-

For et par måneder siden fik min søster en lille baby og dette har altså medført at han føler sig mere klar nu end han tidligere har gjort og har gået med til allerede til nytår at prøve. Og han har loivet at han nok skal holde det.

Tror desværre det for nogen kan volde større problemer når man ikke er enige om hvordan tingene skal være. Håber i får lyst jeres problem..

Anmeld

23. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder.

Nogle erfaringer ?

da jeg mødt steen var min datter næsten 1 år Fylde den 13 aug 2007 møde ham den 26 juli 2007 jeg skulle bare ikke have flere have jo to og han en men så i 2008 gik jeg så med til det og ups 3 mdr efter var jeg gravid kom hjem fra ferie og tog til lægen få af få en henvisingen til gynækolog da jeg viste mine chancer var lille for af holde på en ny gravidite viste ikke jeg var gravid den dag hos lægen han sagde godt nok du er da gået overtid skrive vi lige til gynækologen også.Tog hjem så i brugsen og købt en test og svag positiv var den......

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.