Søvnen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Det er første gang i nat jeg oplevede det... og fattede det simpelthen ikke, fordi jeg netop havde spist for meget om aften... 

det kan jo være i tankt med at hun vokser der inde at du måske har brug for lidt mere mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

jeg kan ikke lide the....  

Ja men jeg er enormt sulten når jeg når til aften, fordi jeg bøvler så meget om dagen, og så æder jeg nærmest om aften... 

Øhmm...bøvler??

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det kan jo være i tankt med at hun vokser der inde at du måske har brug for lidt mere mad.

Ja... 

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Øhmm...bøvler??

Jaa.. Med døgnkvalme og opkast... 

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jaa.. Med døgnkvalme og opkast... 

Ohh...hmm..ja så er den jo svær..kan du slet intet spise i løbet af dagen?

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Ohh...hmm..ja så er den jo svær..kan du slet intet spise i løbet af dagen?

Jeg prøver hver dag, og stort set hver gang kommer det op igen... Og nogle få gange er det blevet i mavsen... 

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg prøver hver dag, og stort set hver gang kommer det op igen... Og nogle få gange er det blevet i mavsen... 

Så kan jeg da godt forstå at du er hamrende sulten
Hmm..men kan du så ikke rykke lidt på søvnrytmen, så du gåtr en del senere i seng og så sover noget længere om morgenen?

Jeg ved selfølgelig ikke om du går sygemelt eller hvad

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Så kan jeg da godt forstå at du er hamrende sulten
Hmm..men kan du så ikke rykke lidt på søvnrytmen, så du gåtr en del senere i seng og så sover noget længere om morgenen?

Jeg ved selfølgelig ikke om du går sygemelt eller hvad

Jeg går fuldtidssygemeldt... Og sidder faktisk herinde på baby til kl. 24 om aften... andre gange længere... Og jeg står op igen omkring kl. 9 - 10 tiden... 

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg går fuldtidssygemeldt... Og sidder faktisk herinde på baby til kl. 24 om aften... andre gange længere... Og jeg står op igen omkring kl. 9 - 10 tiden... 

jamen så spis dig en lille middag mere ved 22-tiden og et stykke brød på sengekanten...mon så ikke du skulle få nattero

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

jamen så spis dig en lille middag mere ved 22-tiden og et stykke brød på sengekanten...mon så ikke du skulle få nattero

Jo mon ikke jeg gør det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.