Hjælp! (klamt!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Ann.

twinboys skriver:

uuuhhhh det er godt i bor oppe nord på...send ingen herned tak... håber i får hjælp til at komme af med dem... Hvor store er de

De er ikke så store - tror måske 5-7 mm og ikke så bredde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

twinboys

KaMa skriver:

Jep! Det er deres livret...

Er glad for, at jeg kun slås med myrer.. har fået vandet dem væk... 7-9-13.. Der hvor jeg boede før, måtte jeg have skadedyrsbekæmper ud flere gange, da jeg havde en masse brumbasseboer under terrassen. Det var så belastende..

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj føj jeg må da lige imorgen tjekke drengenes brio .... håber sgu ikke der er nogle der... æder de træet eller hvordan

Anmeld

22. maj 2011

Ann.

KaMa skriver:

Jep! Det er deres livret...

Er glad for, at jeg kun slås med myrer.. har fået vandet dem væk... 7-9-13.. Der hvor jeg boede før, måtte jeg have skadedyrsbekæmper ud flere gange, da jeg havde en masse brumbasseboer under terrassen. Det var så belastende..

Vi har dog ikke en Brio togbane - og det er jo så på sin vis rigtig godt

Anmeld

22. maj 2011

DLM

twinboys skriver:

hvad lever de af

aner det ikke, de dør hos os. når jeg gør rent kan jeg fjerne dem døde fra vinduskarmene og vores kuglelamper. De kommer ind når vi lufter ud, hvilket vi jo gør hver dag.

Anmeld

22. maj 2011

Ann.

DLM skriver:

aner det ikke, de dør hos os. når jeg gør rent kan jeg fjerne dem døde fra vinduskarmene og vores kuglelamper. De kommer ind når vi lufter ud, hvilket vi jo gør hver dag.

Ja præcis - jeg finder dem også i vindueskarmen og på trægulvet, men har faktisk aldrig fundet nogle i gulvtæppet 

Det skal snart af, og det er vist godt nok før jeg finder nogle deri - så er jeg officielt den der er flygtet fra huset!

Anmeld

22. maj 2011

Carina1977

twinboys skriver:

smiler ja da men da er jeg gået til køjs nat nat

Hehe så må du vente til imorgen med svaret

Anmeld

22. maj 2011

twinboys

Ann. skriver:

De er ikke så store - tror måske 5-7 mm og ikke så bredde.

fy da føj... nu kribler det over det hele på mig... kender du den følelse lige som når der snakkes om lus...

Hvor ofte formere de sig...

Anmeld

22. maj 2011

DLM

Ann. skriver:

Ja præcis - jeg finder dem også i vindueskarmen og på trægulvet, men har faktisk aldrig fundet nogle i gulvtæppet 

Det skal snart af, og det er vist godt nok før jeg finder nogle deri - så er jeg officielt den der er flygtet fra huset!

men tror bare det er nogle der er over alt. for jeg bor i byen.

Anmeld

22. maj 2011

twinboys

DLM skriver:

uuuuhhhh hvor klamt... ej du må da lige få nogle ud og få dem fjernet

Anmeld

22. maj 2011

twinboys

Carina1977 skriver:

Hehe så må du vente til imorgen med svaret

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj tjekker sørme nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.