Hjælp! (klamt!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

SussieThyssen

Ann. skriver:

Fandt ud af at alt tøj skal vasket ved mindst 60 grader og hjælper det ikke, så skal det i fryseren i ca. 3 dage 

Og så eller grundig rengøring i og under skabe, under seng, sofa og andre steder hvor der kan findes mange nullermænd.

Evvv..det lyder jo ligesom når man har fået loppeinvation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Ann.

Evvv..det lyder jo ligesom når man har fået loppeinvation

Der stod også at man skulle gøre det samme som i tilfælde af loppe og lus, hvis ikke det hjalp at vaske ved høj varme. Men de var vist relativt nemme at slippe af med.

Så i morgen bliver ALT tøj, sengetøj, tæpper og andet vasket.

Svigermor ville vist tage noget af det, så vi hurtigt kan komme igennem det og blive fri for dem.

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

Ann. skriver:

Der stod også at man skulle gøre det samme som i tilfælde af loppe og lus, hvis ikke det hjalp at vaske ved høj varme. Men de var vist relativt nemme at slippe af med.

Så i morgen bliver ALT tøj, sengetøj, tæpper og andet vasket.

Svigermor ville vist tage noget af det, så vi hurtigt kan komme igennem det og blive fri for dem.

Held og lykke med det.
Puuhha..vi fik engang loppeinvation i vores nye hus..det viste sig at det havde stået tomt i halvandet år og dem der havde boet der før havde bare haft et hav af katte og hunde..så æggene lå i alle revner og sprækker.
Vi måtte have huset gasset over to gange...Brrr..det var så klamt.

Anmeld

23. maj 2011

twinboys

Carina1977 skriver:

Hehe kender det godt

Jeg fandt en giga-edderkop på mit badeværelses-dør her den anden dag  Måtte simpelthen undersøge hele lejligheden grundigt bagefter. tænk hvis der kravlede en op på mig mens jeg sov

uuuuhhhh føj da...

Jeg glemte alt om små klamme husdyr da jeg kom i soveværelset...

Der lå en strandløve i mit soveværelse og så glemte jeg alt om tid og sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.