krimi bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

samantha1986

Happiness skriver:

Er kun nået en 50-70 sider, så er ikke kommet så langt med den endnu. Men den tegner godt

Synes du skal give dem en chance. Jeg var ihvertfald helt solgt i de bøger. Synes de er bedre end Marklunds. Men det er jo også en smagssag

Så har du en masse spændende foran dig. Jeg kunne slet ikke lægge den fra mig så fik den læst på to dage. Kæresten har heller ikke kunne komme i kontakt med mig hi hi.

Så må jeg da lige give dem en chance nu jeg snart er færdig med de andre. det kan der ikke ske noget ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Marco2

samantha1986 skriver:

Jeg har faktisk kun læst bøger af de tre forfattere. har en af dem du nævner ikke skrevet møgkællinger?

Nej, så har jeg ihvertfald ikke læst dem. Men hvis du ikke har læst noget af dem har du ihvertfald noget til gode. Og kom lige i tanke om én mere. Liv Mørks "Falken og falkoneren" … DEN er bare god. Minder lidt om Jussis fasandræberne 

Men Elsebeths romaner hedder: 

• Vold og magt
  • Liv og legeme
  • Nærmeste pårørende
  • Personskade
  • Selvrisiko
  • Skjulte fejl og mangler

Og Åsa Nielssons hedder:

• Blodskyld
  • Indtil din vrede er ovre
  • Sort Sti
  • Solstorm

Jeg eeeelsker krimier …

Anmeld

22. maj 2011

Marco2

Mi skriver:

Jeg kender ikke så meget til Liza Marklund, jeg er ikke så vild med hendes krimier. Men jeg vil foreslå dig at læse bøgerne af Jens Henrik Jensen, han er dansk kriminalforfatter og politibetjent. Hans bøger omhandler faktiske begivenheder i Danmark

Dem tror jeg da jeg må prøve. Dem har jeg ikke hørt om …

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Marco2 skriver:

Nej, så har jeg ihvertfald ikke læst dem. Men hvis du ikke har læst noget af dem har du ihvertfald noget til gode. Og kom lige i tanke om én mere. Liv Mørks "Falken og falkoneren" … DEN er bare god. Minder lidt om Jussis fasandræberne 

Men Elsebeths romaner hedder: 

• Vold og magt
  • Liv og legeme
  • Nærmeste pårørende
  • Personskade
  • Selvrisiko
  • Skjulte fejl og mangler

Og Åsa Nielssons hedder:

• Blodskyld
  • Indtil din vrede er ovre
  • Sort Sti
  • Solstorm

Jeg eeeelsker krimier …

Super så har jeg nogen at læse når jeg er færdig.. altid dejligt med en god krimi :-)

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad forfatteren til møgkællinger hedder men den kan godt anbefales :-)

Anmeld

23. maj 2011

Stumpen

Marco2 skriver:

Dem tror jeg da jeg må prøve. Dem har jeg ikke hørt om …

Hejsa... Jeg har lavet en laaang (og urealistisk) liste over hvilke bøger jeg gerne vil læse (ud fra foldere jeg har nuppet på bibberen, når jeg har været forbi) Skal jeg maile den til dig evt??

Anmeld

23. maj 2011

samantha1986

Stumpen skriver:

Hejsa... Jeg har lavet en laaang (og urealistisk) liste over hvilke bøger jeg gerne vil læse (ud fra foldere jeg har nuppet på bibberen, når jeg har været forbi) Skal jeg maile den til dig evt??

Hej

det må du da meget gerne gøre :-)

Anmeld

23. maj 2011

Stumpen

samantha1986 skriver:

Hej

det må du da meget gerne gøre :-)

Så skal jeg lige have din mail 

Anmeld

24. maj 2011

samantha1986

Stumpen skriver:

Så skal jeg lige have din mail 

Ja jeg var vist lidt for hurtig.

den er samantha.mikkelsen@gmail.com

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

samantha1986 skriver:

Jeg er fuldstændig bidt af krimier og især tre forfattere er total yngling. Camilla Läckberg, Jussi adler olsen og Liza Marklund.

Har læste alle i serien om Patrick og Erika som Camilla Läckberg skriver om, alle om afdeling q som Jussi har skrevet om og skal nu i gang med den ottende bog om Annika som Liza Marklund skriver om. Men men men er der flere bøger i serien om Annika?

Jeg vil anbefale dig Arne Dahl.

Svensk krimiforfatter, der skriver genialt.

Og ellers så er Agatha Christie stadig min yngling, som ingen kan slå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

Stumpen

samantha1986 skriver:

Ja jeg var vist lidt for hurtig.

den er samantha.mikkelsen@gmail.com

Så skulle den være sendt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.