krimi bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

samantha1986

Jeg er fuldstændig bidt af krimier og især tre forfattere er total yngling. Camilla Läckberg, Jussi adler olsen og Liza Marklund.

Har læste alle i serien om Patrick og Erika som Camilla Läckberg skriver om, alle om afdeling q som Jussi har skrevet om og skal nu i gang med den ottende bog om Annika som Liza Marklund skriver om. Men men men er der flere bøger i serien om Annika?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Mi

Jeg kender ikke så meget til Liza Marklund, jeg er ikke så vild med hendes krimier. Men jeg vil foreslå dig at læse bøgerne af Jens Henrik Jensen, han er dansk kriminalforfatter og politibetjent. Hans bøger omhandler faktiske begivenheder i Danmark

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Mi skriver:

Jeg kender ikke så meget til Liza Marklund, jeg er ikke så vild med hendes krimier. Men jeg vil foreslå dig at læse bøgerne af Jens Henrik Jensen, han er dansk kriminalforfatter og politibetjent. Hans bøger omhandler faktiske begivenheder i Danmark

Tak for det. Det må jeg da prøve. Er nemlig lidt surt nu jeg er færdig med de forskellige. så skal have fundet en ny forfatter og så er han da værd at prøve :-)

Anmeld

22. maj 2011

Mi

samantha1986 skriver:

Tak for det. Det må jeg da prøve. Er nemlig lidt surt nu jeg er færdig med de forskellige. så skal have fundet en ny forfatter og så er han da værd at prøve :-)

Ja, jeg har læst de først to: økseskibet og kulmanden. Nr tre hedder spøgelsesfangen, men den har jeg ikke læst endnu. De har en kvindelig kriminalbetjent i hovedrollen og foregår primært i Esbjerg

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Mi skriver:

Ja, jeg har læst de først to: økseskibet og kulmanden. Nr tre hedder spøgelsesfangen, men den har jeg ikke læst endnu. De har en kvindelig kriminalbetjent i hovedrollen og foregår primært i Esbjerg

okay super. det må jeg lige have undersøgt.

Og tusinde tak :-)

Anmeld

22. maj 2011

Happiness

VIl helt klart anbefalde dig at læse Mari Jungstedts krimier. Det er også en serie, og de er sindsyg gode. Lidt ala Liza Marklunds.

Mener ikke der er lavet flere i serien om Annika, men mon ikke der kan dukke en ny op på et tidspunkt :-) Håber jeg ihvertfald. Er selv igang med den syvende bog, så har lidt til gode endnu

Anmeld

22. maj 2011

Marco2

Ja, Mari Jungstedts romaner er virkelig gode. Men ellers er der også Åsa Nielsson. Hendes bøger minder også en del om Liza Marklunds. Og hvad med Elsebeth Egholm? Har du læst hendes?

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Happiness skriver:

VIl helt klart anbefalde dig at læse Mari Jungstedts krimier. Det er også en serie, og de er sindsyg gode. Lidt ala Liza Marklunds.

Mener ikke der er lavet flere i serien om Annika, men mon ikke der kan dukke en ny op på et tidspunkt :-) Håber jeg ihvertfald. Er selv igang med den syvende bog, så har lidt til gode endnu

For en halv time siden afsluttede jeg den syvende bog. Den er rigtig god og spændende slutning :-) Hun skriver rigtig godt.

jeg har læst en bog af hende men den fangede mig ikke, men måske man lige skal rigtig i gang med dem.

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Marco2 skriver:

Ja, Mari Jungstedts romaner er virkelig gode. Men ellers er der også Åsa Nielsson. Hendes bøger minder også en del om Liza Marklunds. Og hvad med Elsebeth Egholm? Har du læst hendes?

Jeg har faktisk kun læst bøger af de tre forfattere. har en af dem du nævner ikke skrevet møgkællinger?

Anmeld

22. maj 2011

Happiness

samantha1986 skriver:

For en halv time siden afsluttede jeg den syvende bog. Den er rigtig god og spændende slutning :-) Hun skriver rigtig godt.

jeg har læst en bog af hende men den fangede mig ikke, men måske man lige skal rigtig i gang med dem.

Er kun nået en 50-70 sider, så er ikke kommet så langt med den endnu. Men den tegner godt

Synes du skal give dem en chance. Jeg var ihvertfald helt solgt i de bøger. Synes de er bedre end Marklunds. Men det er jo også en smagssag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.