Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige set afsnittet for det der kommer i tv imorgen.. GUUUUUUUUD..
Meget interessant afsnit..
Så piwer glæd jer - for dælen det spændende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quar20 skriver: har lige set afsnittet for det der kommer i tv imorgen.. GUUUUUUUUD.. Meget interessant afsnit.. Så piwer glæd jer - for dælen det spændende
Hva sker der da lige for aftnens afsnit?!?! Hold da op, det er sku vanvittigt!!Mrn hvem vælger han som partner? Christina?
Simon's moar <3 skriver: Hva sker der da lige for aftnens afsnit?!?! Hold da op, det er sku vanvittigt!!Mrn hvem vælger han som partner? Christina?
uhh jeg får da monster huk hvis jeg fortæller det
Hvor har du set afsnittet?
duddi. skriver: Hvor har du set afsnittet?
Det en hemmelighed Men kan ikke se det endnu mm. man ( BIIIIIIIIIIIIIIB )
quar20 skriver: Det en hemmelighed Men kan ikke se det endnu mm. man ( BIIIIIIIIIIIIIIB )
Jeg vil gerne (biiiiiib)
Bare tanken om at jeg kan komme i seng inden kl 22 hvis jeg har mulighed for at se det på nettet når jeg har puttet den lille kunne være skønt
duddi. skriver: Jeg vil gerne (biiiiiib) Bare tanken om at jeg kan komme i seng inden kl 22 hvis jeg har mulighed for at se det på nettet når jeg har puttet den lille kunne være skønt
Præcis det er sådan vi gør det herhjemme..!! Skriver lige privat
Viaplay.dk - kan man se det for idag ser det nu ..
luppe-laban skriver: så lidt
så lidt
har du eventuelt et link for i aften
quar20 skriver: Præcis det er sådan vi gør det herhjemme..!! Skriver lige privat
os mig!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128