Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøgelund1 skriver: jo imorgen får de mulighed for at sælge deres partner.. meeen den med hvem der vinder, tror jeg ikke på.. Da finalen er Live..
jo imorgen får de mulighed for at sælge deres partner..
meeen den med hvem der vinder, tror jeg ikke på.. Da finalen er Live..
ER DEN.!! Guuud det vidste jeg ikke... iiihhh så vil jeg have at jacob og regitze vinder.. eller nichlas og mette...
ikke darghan eller tina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har også hørt løse rygter om hvem der vinder, men ville da være mere spændende hvis den er live
lollandpigen skriver: Er den live?? Plejer den da ikke at være finalen....
Er den live?? Plejer den da ikke at være finalen....
jo de sidste år har den været live, åbentbart pga rygter.. det gør det lidt mere spændende.. så deltagerne ved det heller ikke endnu. de ved kun hvem der er i finalen..
Simon's moar <3 skriver: Har også hørt løse rygter om hvem der vinder, men ville da være mere spændende hvis den er live
den er Live, har den os været de sidste par år..
isabellamor skriver: ER DEN.!! Guuud det vidste jeg ikke... iiihhh så vil jeg have at jacob og regitze vinder.. eller nichlas og mette... ikke darghan eller tina
det er den ja.. se med imorgen.. totalt crazy afsnit..
bøgelund1 skriver: den er Live, har den os været de sidste par år..
anede jeg sku intet om, hehe men det er da rart at vide, så kan man ligesom skyde en hvid pil efter de rygter der går om hvem der vinder.
bøgelund1 skriver: det er den ja.. se med imorgen.. totalt crazy afsnit..
Jahaaa... det skal jeg hvertfald...
Simon's moar <3 skriver: anede jeg sku intet om, hehe men det er da rart at vide, så kan man ligesom skyde en hvid pil efter de rygter der går om hvem der vinder.
rygterne kan i hvertfald kun køre til, hvem der er i finalen.. de to par..
bøgelund1 skriver: rygterne kan i hvertfald kun køre til, hvem der er i finalen.. de to par..
Ja, og så kan man jo så ta den der fra, og gætte på hvem der vinder
de skal vinde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128