fotoalbum til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Dinna88

Maja84 skriver:

ja jeg leder efter et sødt album, hvor vi kan have billeder i af vores søn, fra fotografen, vi har jo vores babystar album, men vil jo gerne sætte "ekstrabillederne" i et album så de ikke vælter rundt, men ja det er ikke nemt for billederne er i str 9x12 så skulle jo gerne have et album hvor der er plads til billeder i 9x12 eller 9x13 så de ikke vælter rundt i et almindeligt album.

Nogle der ved hvor de kan købes, har ledt og øsgt forgæves

Det billigste er nok at gå i føtex eller bilka eller noget. Ellers er google din ven! Mange ting kan ikke betale sig at købe i butikkerne, fordi de tager mere end på nettet. Så tjek nettet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Kløver

Dinna88 skriver:

Det billigste er nok at gå i føtex eller bilka eller noget. Ellers er google din ven! Mange ting kan ikke betale sig at købe i butikkerne, fordi de tager mere end på nettet. Så tjek nettet ud

er gjort, og fandt desværre ingen album til den billedstørrelse

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Maja84 skriver:

er gjort, og fandt desværre ingen album til den billedstørrelse

Hvad så med at scanne billederne ind, og lave en bog? 

Anmeld

26. maj 2011

Kløver

Dinna88 skriver:

Hvad så med at scanne billederne ind, og lave en bog? 

tjo kunne jeg måske, men syne sik vores scanner er den bedste og er også i tvivl om jeg må det i forhold til copyright når det er billeder taget ved en fotograf, men ideen er ellers god

Anmeld

27. maj 2011

Dinna88

Maja84 skriver:

tjo kunne jeg måske, men syne sik vores scanner er den bedste og er også i tvivl om jeg må det i forhold til copyright når det er billeder taget ved en fotograf, men ideen er ellers god

Nårh. I kan scanne på biblioteket! Og mht. copyright så burder der intet være. Så vidt jeg ved.

Anmeld

29. maj 2011

Kløver

Dinna88 skriver:

Nårh. I kan scanne på biblioteket! Og mht. copyright så burder der intet være. Så vidt jeg ved.

super tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.