fotoalbum til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Kløver

ja jeg leder efter et sødt album, hvor vi kan have billeder i af vores søn, fra fotografen, vi har jo vores babystar album, men vil jo gerne sætte "ekstrabillederne" i et album så de ikke vælter rundt, men ja det er ikke nemt for billederne er i str 9x12 så skulle jo gerne have et album hvor der er plads til billeder i 9x12 eller 9x13 så de ikke vælter rundt i et almindeligt album.

Nogle der ved hvor de kan købes, har ledt og øsgt forgæves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Nessie

Vi købte et hos fotografen, som passede til de månedsbilleder vi fik taget

Anmeld

22. maj 2011

Kløver

Nessie skriver:

Vi købte et hos fotografen, som passede til de månedsbilleder vi fik taget

var det sådan et ligesom et almindeligt album til at sætte billeder i løst, for de eneste hun har, er sådan nogle album hvor du limer billederne i, og sætter ramme på, udenom

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Er ret sikker på at du kan få sådan nogen hos en fotoforhandler (bl.a. hos Photocare) ellers hos Bilka eller Føtex..

Anmeld

22. maj 2011

Kløver

sismofutten skriver:

Er ret sikker på at du kan få sådan nogen hos en fotoforhandler (bl.a. hos Photocare) ellers hos Bilka eller Føtex..

Prøver photocare, har kigget forgæves i Føtex, og kommer sjældent i Bilka, så har de ikke ved photocare må jeg kigge i Bilka næste gang jeg kommer derned Tak for svar

Anmeld

23. maj 2011

Nessie

Maja84 skriver:

var det sådan et ligesom et almindeligt album til at sætte billeder i løst, for de eneste hun har, er sådan nogle album hvor du limer billederne i, og sætter ramme på, udenom

Ja, det var sådan et vi købte, i læder og med navn på. Det passede med de billeder vi fik taget dernede, men jeg kan næsten se at det nok ikke er sådan et du leder efter

Anmeld

24. maj 2011

Kløver

Nessie skriver:

Ja, det var sådan et vi købte, i læder og med navn på. Det passede med de billeder vi fik taget dernede, men jeg kan næsten se at det nok ikke er sådan et du leder efter

det kommer an på, jeg leder nok mest efter et hvor man ikke klistrer eller limer billederne i, men hvor de kan tages ud og feks byttes rundt på

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Maja84 skriver:

det kommer an på, jeg leder nok mest efter et hvor man ikke klistrer eller limer billederne i, men hvor de kan tages ud og feks byttes rundt på

Det kan man i hvert fald ikke i det vi købte, de er klistret ind

Anmeld

24. maj 2011

Kløver

Nessie skriver:

Det kan man i hvert fald ikke i det vi købte, de er klistret ind

Tak for dine svar, men ja så er det desværre ikke sådan et vi søger, sådan et har vi, men er kun plads til et hvis antal billeder, så ville jo gerne kunne sætte de billeder vi køber ekstra i en fotobog/fotoalbum Må se om de har noget lignende ved photocare

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Maja84 skriver:

Tak for dine svar, men ja så er det desværre ikke sådan et vi søger, sådan et har vi, men er kun plads til et hvis antal billeder, så ville jo gerne kunne sætte de billeder vi køber ekstra i en fotobog/fotoalbum Må se om de har noget lignende ved photocare

Det kender jeg godt. Jeg har hængt vores "ekstra" op på væggen, og familien er også blevet tæppebombet med billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.