Ællinger i modvind - LOOOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Barbamama

Ej jeg er smadret af grin!!! Selvom det er synd ser det alt for sjovt ud! Især den der ene and der bagefter ligesom går hen til sin bror/søster for at tjekke den er ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Minmio

Det er synd for dem, men jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke flækkede af grin alligevel

Anmeld

22. maj 2011

Wimmie

Jeg klikkede på den og tænkte "jaja, sjov er den vel heller ikke" og jeg var færdig af grin

Ja, det er da synd, men de klarer den jo og hold da op hvor var det altså sjovt at se. Og altså, sådan noget sker jo nok ret tit i naturen

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Jeg klikkede på den og tænkte "jaja, sjov er den vel heller ikke" og jeg var færdig af grin

Ja, det er da synd, men de klarer den jo og hold da op hvor var det altså sjovt at se. Og altså, sådan noget sker jo nok ret tit i naturen

Hehe..ja ligesom når de lander på isen om vinteren og rutcher flere meter

Anmeld

22. maj 2011

Ellim

nååårrrhhh - små ællinger..

Hvoor er den sød den video!

Anmeld

22. maj 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja ligesom når de lander på isen om vinteren og rutcher flere meter

Nemlig

Og det kan da godt være at det ser lidt barskt ud, men når det nu ikke ligefrem er fordi mennesker er onde ved dem, men bare naturen der driller dem lidt, så synes jeg ikke det er slemt - så må man altså godt grine lidt. De skal jo lære at være hårdføre sådan nogle dyr

Anmeld

22. maj 2011

Lilje82

Eiiiiiiiii stakkels små ællinger, sys jeg bare slet ikke var sjovt nej

Anmeld

22. maj 2011

Clisolka

Nåårh stakkels ællinger i den stooore blæst. Haha ja, jeg var altså også færdig af grin 

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Hehe og godt de kan holde til det, for de får da lige en ordentlig tur

Anmeld

23. maj 2011

o1Mutte

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.