Ællinger i modvind - LOOOL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

SussieThyssen

Jeg fik lige den her af min søn..og jeg må indrømme, at jeg har grinet så tårerne flød.

http://www.youtube.com/watch?v=SEBLt6Kd9EY&feature=player_embedded

Og jeg må da hellere lige sige, at de sagtens kan holde til tumleturen..deres skelet er bygget til at falde fra enorme højder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Leonora

EEEjjj jeg får helt ondt af at se på det...synes det ser så voldsomt ud....:-)

Anmeld

22. maj 2011

nattergalen

Ej hvor syndt for de stakkels ællinger og andemor

Anmeld

22. maj 2011

L.J.L

Nårrhh hvor synd for dem, det er da ikke sjov at se på Det ligner skrald der flyver rundt, når de sådan bliver væltet af vinden..

Anmeld

22. maj 2011

MorEllen

Den var da sød!! Det gik jo godt til sidst! Og den stakkels andemor med fjærene strittende til alle kanter bagefter..! Det er nok ikke nemt at være andemor i modvind nei!

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

Hvis det kan trøste jer..så tager de ingen skade af tumleturen overhovedet..ællingers skelet (og fugles skelet i al almindelighed) består af 90 % luft, som gør at de kan tåle at falde ned fra enorme højder uden at tage det fjerneste skade.
Jeg har set ænder ruge i høje træer og endda på 8-10. ettage i København, og ungerne tog den ud over kanten og dumpede ned helt uskadte...så de små fyrer her er nok lidt fortumlede, men er helt ok

Anmeld

22. maj 2011

Rebecca55

Ej puha, jeg fik lidt ondt i maven af at se det. Men der skal heller ikke noget til gør jeg græder for tiden... I ved de hormoner der...

Anmeld

22. maj 2011

Happiness

Hihihi...  Tårene flød også her

Blev lige nød til at dele den på facebook...

Tak for et godt grin

Anmeld

22. maj 2011

Carina:-)

Åh nej

Og stakkels andemor

Anmeld

22. maj 2011

Vial

Det så hårdere ud end det nok var. Er bare glad for at de blev samlet til slut.. hahaha, der var godt nok lige en lille vind-ælling, der havde fart på til sidst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.