Jordbær og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

MorEllen

Nadia&Daniel skriver:

Min JM sagde at jeg skulle holde mig fra jordbær mens jeg ammede, for frugtsyren gik direkte i mælken, som så ville give babyen ondt i maven.. For babyen's mave ville ikke være klar til syret..

Der er nok også lidt forskel på de forskjellige børn... jeg fuldammer min datter, og spiser jordbær ret tit, uden at hun reagerer på det Jeg er meget glad for jordbær, så det er godt hun kan tåle det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Nadia&Daniel

Ellen-mor skriver:

Der er nok også lidt forskel på de forskjellige børn... jeg fuldammer min datter, og spiser jordbær ret tit, uden at hun reagerer på det Jeg er meget glad for jordbær, så det er godt hun kan tåle det 

Har også lige læst en artikel herinde, om at man godt kan.. Så næste gang, skal der spises jordbær

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar :-) så vil jeg kaste mig ud i at spise alle de skyllede jordbær jeg kan :-D

Anmeld

22. maj 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar :-) så vil jeg kaste mig ud i at spise alle de skyllede jordbær jeg kan :-D

Men alt med måde  og VELBEKOMME

Anmeld

22. maj 2011

lilledittemor

Det håber jeg godt nok ikke
For to gange har jeg tømt en kasse med to kilo jordbær i

Anmeld

22. maj 2011

bobbles

det håber jeg da virkelig ikke passer, for jeg er godt nok vild med jordbær her i min graviditet

Anmeld

22. maj 2011

twinny

Mille maria skriver:

det håber jeg da virkelig ikke passer, for jeg er godt nok vild med jordbær her i min graviditet

hehe... me to...

Anmeld

22. maj 2011

Kløver

har aldrig hørt man ikke må spise jrodbær, der var engang skrøne om at man ikke måtte spise jordbær eller chokolade under amning da det kunne give mavekneb, men dette har så vist sig ikke at være andet end en skrøne

så nyd du bare alle de lækre jordbær

Anmeld

22. maj 2011

Maddox

Nadia&Daniel skriver:

Min JM sagde at jeg skulle holde mig fra jordbær mens jeg ammede, for frugtsyren gik direkte i mælken, som så ville give babyen ondt i maven.. For babyen's mave ville ikke være klar til syret..

Fik det samme at vide af min JM da jeg ammede - både jordbær og chokolade, da det går direkte i mælken!  

Tror ikke der sker noget ved at spise jordbær mens man er gravid (gjorde jeg ihvertfald) men selvfølgelig ALT MED MÅDE  Og som flere skriver, er jordbær jo tæskfyldt med en masse gode ting..

Anmeld

22. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej dejlige damer Jeg kan faktisk ikke huske hvor, men har læst et sted at man ikke må spise jordbær når man er gravid, passer det??

Min læge sagde til mig jeg ikke må spise jordbær, og her til sommer bliver det godt nok hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.