hjælp.... blødning efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Lukasmor skriver:

Det er meget normalt da livmoderen er mere sart og derfor kan bløde lidt men hvis det beroliger er det selvfølgelig smartest at snakke med nogen der har forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

channie-g

Henriette1976 skriver:

bare rolig det er sikkert ikke nået jeg har prøve det mange gange med alle mine tre børn.også prøve af bløde småt i dagvise mini plæt ca et bind til to.

Når man er gravid har mange kvinder let hved af være mere sart deroppe babyen ligge godt gemt derind så sex skader ikke dog skal man ikke gøre det mega vildt hårdt især ikke hvis man har let hved små plætblødninger. Det kan gør af du især bløder eller bløder mere i nogle dag.Har du ingen smerte og der ikke kommer klumper mere blod ville jeg overhovede ikke være bange lidt frisk rød plæt er ikke et farsignal men kommer der mere og mere og især klumper så er det.

Jeg har selv haft 7 sa og 2 ma og født 3 børn igellem 14 år her.

Med de sidste 2 børn fik jeg progestan til jeg var 10+0 henne pga jeg har meget slapslimhinde så taber derfor let foster/babyen inden for de første 10 uger der er væreste derfor en del sa og 2 ma.Men sex var ok her bare vi ikke var for vilde.

men forsætte det i 2-3 dag så blev dog lige tjekke ville jeg lige gøre.

Tillykke med maven også + dejligt med et novbarn er selv født der hihi..

Knus fra Henriette

tak for svaret, kan os mærke på mig selv at jeg er lidt mere rolig nu... i nat var jeg godt nok lidt panikken... dejligt men sådan et forum her så man kan få nogen svar.. ringede nemlig til vagtlægen inat ig han sagde bare at han troede det var en Sa og jeg ikke kunne gøre en skid... men det er det jo tydligvis ikke... synes virkelig ikke jeg kan bruge de vagtlæger til en skid...

men igen tak for svaret  

Anmeld

22. maj 2011

Muffinmus

jeg oplevede det med begge unger, små bite blodkar der brister fordi man har mere blod i kroppen og så kan de helt små blodkar ikke tåle nær så meget, så som sex, der jo slider en del på understellet:-)

Anmeld

22. maj 2011

Mira0911

Hvordan går det idag?  

Anmeld

23. maj 2011

channie-g

MoarJ skriver:

Hvordan går det idag?  

det går godt nok bløder ikke mere så det er dejligt blev bare lige lidt skræmt :-)

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

channie-g skriver:

det går godt nok bløder ikke mere så det er dejligt blev bare lige lidt skræmt :-)

Dejligt... det kan jeg godt forstå... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.