hjælp.... blødning efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.927 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

channie-g

ville lige høre nogen a jer om i ved om det er "normalt" at bløde efter sex... er gravid i uge 16 + 5 så blev mega bange da jeg så det...

PLEAS hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Mira0911

Har fået at vide at man godt kan bløde lidt efter sex... Hvis du ikke har nogen smerter, vil jeg være helt roligt... 

er det pletblødninger ? 

Anmeld

22. maj 2011

channie-g

MoarJ skriver:

Har fået at vide at man godt kan bløde lidt efter sex... Hvis du ikke har nogen smerter, vil jeg være helt roligt... 

er det pletblødninger ? 

oki ja det er en form for pletblødning, synes det så mega voldsom ud da jeg gik på wc efter sex, men der har vel være andere "væsker" blandet i... har på ingen måde ondt men blev meget bange da jeg så det og nu pletbløder det "bare"

Anmeld

22. maj 2011

Mira0911

channie-g skriver:

oki ja det er en form for pletblødning, synes det så mega voldsom ud da jeg gik på wc efter sex, men der har vel være andere "væsker" blandet i... har på ingen måde ondt men blev meget bange da jeg så det og nu pletbløder det "bare"

Jeg har aldrig selv oplevet det... Hvis det fortsætter og du bliver mere bekymret, så ring lige til lægen... 

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

channie-g skriver:

ville lige høre nogen a jer om i ved om det er "normalt" at bløde efter sex... er gravid i uge 16 + 5 så blev mega bange da jeg så det...

PLEAS hjælp...

Det behøver ikke at betyde noget, men jeg ville nu nok lige tage den lidt med ro i morgen og så holde øje med at det stopper.
Og så være lidt mere forsigtig fremover.
Skulle det gentage sig, så få lige et tjek hos lægen.

Jeg kunne ikke selv dyrke sex, da jeg skulle have min den første fordi min moderkage lå ret yderligt, så der var fare for at fremprovokere en abort..men...pas lidt på dig selv og få som sagt en snak med lægen hvis det gentager sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. maj 2011

channie-g

MoarJ skriver:

Jeg har aldrig selv oplevet det... Hvis det fortsætter og du bliver mere bekymret, så ring lige til lægen... 

prøver vagtlægen imorgen hvis det forsætter

tak :-)

Anmeld

22. maj 2011

Mira0911

channie-g skriver:

prøver vagtlægen imorgen hvis det forsætter

tak :-)

Super... Det var så lidt... 

Anmeld

22. maj 2011

lukasmor

channie-g skriver:

PLEAS hjælp...

Det er meget normalt da livmoderen er mere sart og derfor kan bløde lidt men hvis det beroliger er det selvfølgelig smartest at snakke med nogen der har forstand på det

Anmeld

22. maj 2011

channie-g

SussieThyssen skriver:

Det behøver ikke at betyde noget, men jeg ville nu nok lige tage den lidt med ro i morgen og så holde øje med at det stopper.
Og så være lidt mere forsigtig fremover.
Skulle det gentage sig, så få lige et tjek hos lægen.

Jeg kunne ikke selv dyrke sex, da jeg skulle have min den første fordi min moderkage lå ret yderligt, så der var fare for at fremprovokere en abort..men...pas lidt på dig selv og få som sagt en snak med lægen hvis det gentager sig.

Kærligst
Sussie

håber ikke det betyder noget, men ja må lige tage det med ro imorgen og så snakke med lægen mandag...  vil slet ikke kunne bære hvis der skal ham (den lille) noget... og slet ikke hvis det er fordi vi har sex, så kan vi sku godt undvære de kommende uger hvis det er det der skal til...

tak for hurtig svar...

Anmeld

22. maj 2011

H+S Skjolgborg.

PLEAS hjælp...

bare rolig det er sikkert ikke nået jeg har prøve det mange gange med alle mine tre børn.også prøve af bløde småt i dagvise mini plæt ca et bind til to.

Når man er gravid har mange kvinder let hved af være mere sart deroppe babyen ligge godt gemt derind så sex skader ikke dog skal man ikke gøre det mega vildt hårdt især ikke hvis man har let hved små plætblødninger. Det kan gør af du især bløder eller bløder mere i nogle dag.Har du ingen smerte og der ikke kommer klumper mere blod ville jeg overhovede ikke være bange lidt frisk rød plæt er ikke et farsignal men kommer der mere og mere og især klumper så er det.

Jeg har selv haft 7 sa og 2 ma og født 3 børn igellem 14 år her.

Med de sidste 2 børn fik jeg progestan til jeg var 10+0 henne pga jeg har meget slapslimhinde så taber derfor let foster/babyen inden for de første 10 uger der er væreste derfor en del sa og 2 ma.Men sex var ok her bare vi ikke var for vilde.

men forsætte det i 2-3 dag så blev dog lige tjekke ville jeg lige gøre.

Tillykke med maven også + dejligt med et novbarn er selv født der hihi..

Knus fra Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.