dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

SussieThyssen

Dictes mor skriver:

imorgen flyver min mand og jeg til københavn, og vi kommer først hjem igen mandag aften. vi har en pige på 14 mdr og det er første gang vi skal være væk fra hende så længe, og jeg har fået det ind i mit hovede, at jeg er en dårlig mor, fordi vi tager væk. og det er jelidt ked af, for vi trænger til lidt kærestetid sammen 

Det er du bestemt ikke.
Hvis det var en bette en på et halvt år eller derunder..så ville jeg bestemt ikke kunne gøre det..men når trolden er så stor, så synes jeg bare du/I skal nyde jeres kærestetur.
Rigtig god fornøjelse!

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Thalia

Jeg synes overhovedet ikke man er en dårlig mor af den grund, men jeg vil aldrig selv kunne gøre det.

Anmeld

22. maj 2011

sarahb

Jeg vill ØNSKE jeg kunne gøre det...!
Jeg kan bare ikk se mig selv væk fra ungerne... Selv om jeg gerne vil.
Isaac er jo 2.5 og har kun sovet ude 1 gang og det var da jeg fødte Jonas.. Åhh hvor er jeg træt af det ikk et noget jeg gør mere. Men ka bar ikk...

Anmeld

22. maj 2011

K&S

imorgen flyver min mand og jeg til københavn, og vi kommer først hjem igen mandag aften. vi har en pige på 14 mdr og det er første gang vi skal være væk fra hende så længe, og jeg har fået det ind i mit hovede, at jeg er en dårlig mor, fordi vi tager væk. og det er jelidt ked af, for vi trænger til lidt kærestetid sammen 

Vi har Anton på 9½ måned  Han har været passet med overnatning flere gange - de første gange var det efter vores "ønske", fordi vi var så drænede for energi og i STOR søvnmangel pga. kolik, men de sidste par måneder har det også været efter "ønske fra bedsteforældrene", fordi de gerne vil opbygge et stærkt bånd til ham og han hygger sig, når han er hos bedsteforældrene  for det hele drejer sig jo om ham  Og vi som forældre synes det er skønt at se gensynsglæden i hans ansigt, når vi kommer på besøg  Alle 3 parter har haft STOR glæde af det...!

Han har for en lille måneds tid siden været på mini-ferie hos mormor og morfar, hvor han overnattede 2 dage - NØJ, hvor vi savnede ham, men vi nød at have tid sammen som mand og kone  og vi er af den overbevisning, at det er vigtigt at pleje sit parforhold for at kunne være de mest optimale forældre for sine børn

Jeg synes, I skal nyde jeres kæreste-tid og huske på at I vender tilbage med ny energi

RIGTIG GOD TUR...! OG NYD HINANDEN

Anmeld

22. maj 2011

Nadia&Daniel

Honnie's Wife:) skriver:

Neeeej, du er ikke en dårlig mor, fordi du gerne vil have lidt kæreste-tid.. Slet ikke.. Det er et behov du har, for at kunne opretholde din glæde og gnist, i at skulle være mor

Håber i får en super dejlig og hyggelig tur!!

Så godt skrevet

Anmeld

22. maj 2011

Kvindemin

Neej det er da kanon, det er kun en dag

Anmeld

22. maj 2011

Tulle28

Så er jeg en endnu dårligere mor, for jeg rejser fra min datter i 5 dage til august, hvor hun godt nok er de par måneder ældre (hun er også 14 mdr. nu). Jeg har allerede ondt i maven nu over det, for kommer til at saaaavne hende sådan, men ved også at hun får mor og far tilbage med 1000 gange mere overskud til at at være noget for hende.

Afsted med jer og med GOD samvittighed!

Anmeld

22. maj 2011

Rosa

Ejj, det skal du overhovedet ikke have det skidt over! Min søn sover hos Mormor ca. en gang hver 2.uge og de hygger sig heeeelt vildt og spiser is - han er 1 år og 3 uger. (Hun er så også meget i hans liv og kommer hos os mange gange om ugen, henter ham af og til i vuggeren osv.). Han bliver også af og til hentet eller bragt af min søster eller venner af familien som tager med hjem og leger med ham på værelset et par timer. Det er sundt for børn at elske og  omgås - også voksne som ikke er far og mor. Min søn er VILD med de voksne der er omkring ham, og i vuggestuen kalder de ham det tryggeste barn de nogensinde har haft i opstart 

Anmeld

22. maj 2011

dorthemus

Nej da, slet ikke!!! Min datter som blir 1 år på fredag skal passes to gange hjemme en nat af min veninde...som en prøvenat, fordi jeg skal til bryllup i juni måned. Hun er desværre ikke blevet passet ofte da vi næsten ikke har noget netværk, desværre.

Jeg er selv ved at skide grønne grise over det, og håber virkeligt at jeg kommer til at nyde det lidt også. Det er første gang jeg skal være så længe væk fra mit barn, som jeg jo er alene med.

NYD DET!

Anmeld

22. maj 2011

Lotus86

Nu går der lige nogle uger før jeg selv er mor, men jeg håber da så inderligt, at jeg bliver en mor der kan finde ud af at 'give slip' på mit barn en gang i mellem. Tror det er så vigtigt for alle parter at man kan give sig selv lov til at have noget alenetid uden barnet, især hvis man er i et forhold. Hvis barnet aldrig bliver passet må det dælme være svært at finde tid/mulighed til at være kærester... Tror også det er rigtig sundt for barnet at være væk frea sine forældre en gang i mellem. Har flere veninder som har fået deres børn passet fra de var helt små, og forholdsvis jævnligt, og de børn har bare ingen problemer overhovedet med at blive passet, de har stor tillid til de fleste omkring dem, og det gør altså bare mange ting nemmere.

NYD jeres lille tur, og nyd hinanden, jeres barn skal nok overleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.