imorgen flyver min mand og jeg til københavn, og vi kommer først hjem igen mandag aften. vi har en pige på 14 mdr og det er første gang vi skal være væk fra hende så længe, og jeg har fået det ind i mit hovede, at jeg er en dårlig mor, fordi vi tager væk. og det er jelidt ked af, for vi trænger til lidt kærestetid sammen
Vi har Anton på 9½ måned
Han har været passet med overnatning flere gange - de første gange var det efter vores "ønske", fordi vi var så drænede for energi og i STOR søvnmangel pga. kolik, men de sidste par måneder har det også været efter "ønske fra bedsteforældrene", fordi de gerne vil opbygge et stærkt bånd til ham og han hygger sig, når han er hos bedsteforældrene
for det hele drejer sig jo om ham
Og vi som forældre synes det er skønt at se gensynsglæden i hans ansigt, når vi kommer på besøg
Alle 3 parter har haft STOR glæde af det...!
Han har for en lille måneds tid siden været på mini-ferie hos mormor og morfar, hvor han overnattede 2 dage - NØJ, hvor vi savnede ham, men vi nød at have tid sammen som mand og kone
og vi er af den overbevisning, at det er vigtigt at pleje sit parforhold for at kunne være de mest optimale forældre for sine børn 
Jeg synes, I skal nyde jeres kæreste-tid og huske på at I vender tilbage med ny energi 

RIGTIG GOD TUR...! OG NYD HINANDEN 
Anmeld