dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Dictes mor

imorgen flyver min mand og jeg til københavn, og vi kommer først hjem igen mandag aften. vi har en pige på 14 mdr og det er første gang vi skal være væk fra hende så længe, og jeg har fået det ind i mit hovede, at jeg er en dårlig mor, fordi vi tager væk. og det er jelidt ked af, for vi trænger til lidt kærestetid sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Isabella_mor

Dictes mor skriver:

imorgen flyver min mand og jeg til københavn, og vi kommer først hjem igen mandag aften. vi har en pige på 14 mdr og det er første gang vi skal være væk fra hende så længe, og jeg har fået det ind i mit hovede, at jeg er en dårlig mor, fordi vi tager væk. og det er jelidt ked af, for vi trænger til lidt kærestetid sammen 

det er du da slet ikke... hun er en stor pige og kan sagtens undvære jer et lille stykke tid, så vender i tilbage med ny genvunde energi, og er den bedste mor.. og gensynglæden bliver stor,

Anmeld

21. maj 2011

Mi

Skal i kun være væk en overnatning? Det skal du på ingen måder have det dårligt med. Det vil sikkert bare styrke kærligheden mellem de to vigtigste mennesker i hendes liv. Og hun vil sikkert blive vartet op på alle tænkelige måder, der hvor hun skal passes.

Rigtig god tur

www.stjerneleg.dk

Anmeld

21. maj 2011

chael

Dictes mor skriver:

Jeg misunder dem der gør det!

Jeg kan ikke få mig selv til at være væk fra mine børn. Så der bliver nok ingen kæreste tur til mig og manden.

Men fedt i gør det. Nyd det

*Camilla 21+3

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

Neeeej, du er ikke en dårlig mor, fordi du gerne vil have lidt kæreste-tid.. Slet ikke.. Det er et behov du har, for at kunne opretholde din glæde og gnist, i at skulle være mor

Håber i får en super dejlig og hyggelig tur!!

Anmeld

21. maj 2011

Dictes mor

isabellamor skriver:

det er du da slet ikke... hun er en stor pige og kan sagtens undvære jer et lille stykke tid, så vender i tilbage med ny genvunde energi, og er den bedste mor.. og gensynglæden bliver stor,

du har helt sikkert ret, og det er sikkert i virkeligheden moderen, der har det største problem og kommer til at savne hende.

Anmeld

21. maj 2011

Isabella_mor

Dictes mor skriver:

du har helt sikkert ret, og det er sikkert i virkeligheden moderen, der har det største problem og kommer til at savne hende.

det er sundt at savne hinanden engang imellem

Anmeld

21. maj 2011

aklejel

Man har os brug for kæreste tid uden børn, så skulle ikke se at du er en dårlig mor på det grudlag

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

aklejel skriver:

Man har os brug for kæreste tid uden børn, så skulle ikke se at du er en dårlig mor på det grudlag

Nemlig Er helt enig..

Anmeld

21. maj 2011

lukasmor

aklejel skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.