Gode råd ?? :-) Halv streg på test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tror det er en fejl i testen. Dermed ikke sagt at du ikke er gravid! Blot at den laver fejl i den "portion" du har købt. Synes du skal bede om nogle nye fra sælger, og så ville jeg nok købe en stavtest for at få en anden type test 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

SaraLM

Har du fåetkøbt en ny test og prøvet at teste igen?

Anmeld

23. maj 2011

Jelles

SaraLM skriver:

Har du fåetkøbt en ny test og prøvet at teste igen?

Desværre.... ja har testet med flere af de samme teste, og de er piv negative, men jeg skal heller slet ikke have mens endnu.... men min æl faldt bare allerede en uge efter <sa, så var jeg gravid burde jeg godt kunne teste nu...... eller nej... altså skal først have mens om over en uge....

men æl faldt bare ret hurtigt, så håbede..... men såen er det... burde også være fantastisk det ville kunne lade sig gøre allerede igen, når jeg ikke har kunne i ti år

men tak for interessen :-) hav en deeejlig dag...

knus sandie

Anmeld

23. maj 2011

Jelles

opdatering.:

Har snakket med dem fra billige teste. og de siger at den G test jeg havde hvor der var en halv streg, kan betyde at jeg er gravid igen, da den kun burde kunne måle, hvis der ER HCG i kroppen.... men at det er meget lavt, hvilket jo passer godt nok da der er et stykke tid til forventet mens...

hun afklarede så noget for mig samtidig...nemlig at er man gravid, tester man også posetiv på ÆL test... i flg. hende i hvert fald. Hun sagde at HCG og LH har mange af de samme stoffer i sig, og derfor kan testene have svært ved at adskille de to. :-)

Anmeld

23. maj 2011

Kageelsker

pihlspige81 skriver:

opdatering.:

Har snakket med dem fra billige teste. og de siger at den G test jeg havde hvor der var en halv streg, kan betyde at jeg er gravid igen, da den kun burde kunne måle, hvis der ER HCG i kroppen.... men at det er meget lavt, hvilket jo passer godt nok da der er et stykke tid til forventet mens...

hun afklarede så noget for mig samtidig...nemlig at er man gravid, tester man også posetiv på ÆL test... i flg. hende i hvert fald. Hun sagde at HCG og LH har mange af de samme stoffer i sig, og derfor kan testene have svært ved at adskille de to. :-)

Det ville da være fantastisk hvis du rent faktisk allerede var gravid! Jeg ville da ringe til lægen og få ham/hende til at teste

for at der er et lille liv på vej

Anmeld

23. maj 2011

SaraLM

pihlspige81 skriver:

Desværre.... ja har testet med flere af de samme teste, og de er piv negative, men jeg skal heller slet ikke have mens endnu.... men min æl faldt bare allerede en uge efter <sa, så var jeg gravid burde jeg godt kunne teste nu...... eller nej... altså skal først have mens om over en uge....

men æl faldt bare ret hurtigt, så håbede..... men såen er det... burde også være fantastisk det ville kunne lade sig gøre allerede igen, når jeg ikke har kunne i ti år

men tak for interessen :-) hav en deeejlig dag...

knus sandie

Så må vi fortsat X'e fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.