Gode råd ?? :-) Halv streg på test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.530 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Jelles

Hej alle...og tillykke med jeres graviditeter :-) <3

Jeg havde en SA sidste måned, og vi er nu begyndt for alvor at prøve. Jeg teste posetivt på ÆL test sidste weekend og piv negativt tirsdag, på både æl og g test...var med vilje jeg tog en af hver...

Idag tog jeg igen en af hver, det er såen lidt for sjov for følge min cyklus....ÆL testen var igen piv posetiv???? og graviditets testen vat "halvt" posetivt.

Dvs. sige der var en knaldrød streg, MEN den var kun halv??  uploader lige et billede og ligger på min profil.

Nogen der har oplevet teste posetivt på æl test en uge efter æl, når den har været negativ i mellemtiden? og nogen erfaring med halve G test? :-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Maalene

Det ser godt nok mystisk ud

Hmm, vil ikke afvise den er positiv, men vil heller ikke "love" den er positiv... Hehe... Kan kun råde dig til at prøve at tage en ny test i morgen tidlig med morgenurin

Krydser aaalt hvad jeg kan for dig og en positiv test

Anmeld

21. maj 2011

chael

pihlspige81 skriver:

Jeg havde en SA sidste måned, og vi er nu begyndt for alvor at prøve. Jeg teste posetivt på ÆL test sidste weekend og piv negativt tirsdag, på både æl og g test...var med vilje jeg tog en af hver...

Idag tog jeg igen en af hver, det er såen lidt for sjov for følge min cyklus....ÆL testen var igen piv posetiv???? og graviditets testen vat "halvt" posetivt.

Dvs. sige der var en knaldrød streg, MEN den var kun halv??  uploader lige et billede og ligger på min profil.

Nogen der har oplevet teste posetivt på æl test en uge efter æl, når den har været negativ i mellemtiden? og nogen erfaring med halve G test? :-)

Knus

Tag en ny test. Andet kan jeg ikke sige.

Håber dn giver et bedre svar

*Camilla 21+3

Anmeld

21. maj 2011

rogerrasch

pihlspige81 skriver:

Knus

hej ja det lyder da godt nok underligt, har godt nok haft mange underlige oplevelser med graviditetstests men aldrig set noget lignende jeg syns os du lige skal prøve at teste med morgenurin

Anmeld

21. maj 2011

Jelles

testede to gange idag, samme mærke, forskellig urin...morgen og formiddag, samme skete /

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

pihlspige81 skriver:

testede to gange idag, samme mærke, forskellig urin...morgen og formiddag, samme skete /

Hmm, det ser da vildt underligt ud:/

Det har jeg aldrig prøvet..

Måske skulle du prøve med en anden test?? Altså mærke

Anmeld

21. maj 2011

Jelles

Ja burde jeg nok, men bruger samme mærke som altid...og det her er samme portion som jeg brugte sidste tirsdag hvor de var piv negative begge to, og samme portion hvor æl sagde piv posetiv sidste weekend...

har skrevet en mail til billige-teste for høre dem ad?

Anmeld

22. maj 2011

Leonora25

Jeg har prøvet at få en halv streg, som ydermere var ret utydelig og det var altså da jeg var 7 uger henne. Jeg var dybt ulykkelig, da jeg tidligere havde testet bragende positivt. Jeg tænkte at det nok var tegn på at jeg var ved at miste  MEN så tog jeg en test et par timer efter og den var flot positiv, med en HEL streg  

Bare for at fortælle at der sagtens kan være fejl i en test og at man ikke altid skal stole på hvad man ser.

Prøv en test mere og held og lykke herfra

Anmeld

22. maj 2011

SaraLM

Der må atså være fejl i de par tests du har fat i det (HCG-test)

Og en æl-test kan jo vise positiv vedforekomst af HCG i urinen - så jeg ville nok tage ud i byen og hente en helt anden type graviditetstest og prøve på ny - for jer !

Anmeld

22. maj 2011

nielsen80

Den graviditetstest ser godt nok mærkelig ud. Tror simpelthen du er nød til at købe en ny - måske clearblue digital, da den jo skriver om du er gravid eller ej. Vil dog lige tilføje, at ÆL testen ikke er positiv. Stregen skal være ligeså tydelig som kontrolstregen, og det er den ikke. Som en anden skriver kan HCG hormornet godt give det udslag, som du viser på billedet.

for en positiv test til dig snarest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.