Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mormilla skriver: hvad siger du til 60kr plus porto? Jeg skal lige ha det vejet det for at finde porto men tror ikke det vil være dyrt at sende. Det er køer og den er fra molo.
hvad siger du til 60kr plus porto? Jeg skal lige ha det vejet det for at finde porto men tror ikke det vil være dyrt at sende.
Det er køer og den er fra molo.
Vend lige tilbage med porto, så ser jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mormilla skriver: Her er en masse drenge tøj str.50-86. Har os lidt sko og sandaler. Billederne står ikke i størrelse orden. Kom med et bud... Har os nogen flyverdragter og vinterstøvler. Skriv hvis der er nogen der gerne vil købe sådan noget.
Her er en masse drenge tøj str.50-86. Har os lidt sko og sandaler. Billederne står ikke i størrelse orden.
Kom med et bud...
Har os nogen flyverdragter og vinterstøvler. Skriv hvis der er nogen der gerne vil købe sådan noget.
Hvad str. for de sandaler der står på den grønne kasse,? & pris
SnartMorTil2<3 skriver: Hvad str. for de sandaler der står på den grønne kasse,? & pris
Det er et par ecco i str.20. De kan os bruges i vand. De koster 400kr fra ny. Hvad siger du til 70kr plus porto???
cnmigo skriver: Vend lige tilbage med porto, så ser jeg
Det bliver mellem 30-40kr i porto. Men hvis vi siger 30kr så betaler jeg det sidste hvis det bliver mere...
Mormilla skriver: Det bliver mellem 30-40kr i porto. Men hvis vi siger 30kr så betaler jeg det sidste hvis det bliver mere...
dvs. 90 kr. inkl. - den er go fin.
Skriv besked med oplysninger
cnmigo skriver: dvs. 90 kr. inkl. - den er go fin. Skriv besked med oplysninger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128