Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Missi skriver: hvad skal du have for det i str 68 og 74?
hvad skal du have for det i str 68 og 74?
Var det noget eller hvad???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
hva str er de 2 par sandaler? og hvor brugte er de?
as84 skriver: hva str er de 2 par sandaler? og hvor brugte er de?
De grønne ecco er str.20 og de kan bruges i vand og de brune er str.22.
Mormilla skriver: De grønne ecco er str.20 og de kan bruges i vand og de brune er str.22.
har du et billed af de grønne i str 20 hvor man kan se dem lidt bedre og hvor brugte er de? hva skal du have for dem?
as84 skriver: har du et billed af de grønne i str 20 hvor man kan se dem lidt bedre og hvor brugte er de? hva skal du have for dem?
Man kan ikke se at de har været brugt. Har os stadig kassen til dem Men kom med et bud. Jeg kan godt ta et billede af dem. Skal bare lige ha fundet dem frem
Mormilla skriver: Man kan ikke se at de har været brugt. Har os stadig kassen til dem Men kom med et bud. Jeg kan godt ta et billede af dem. Skal bare lige ha fundet dem frem
vil gerne se et lidt tydligere billed inden jeg gir et bud. ved du hva det vil koste at sende ?
as84 skriver: vil gerne se et lidt tydligere billed inden jeg gir et bud. ved du hva det vil koste at sende ?
Har lavet en ny annonce med sko og der er nye billeder af dem...
https://www.baby.dk/debat/120418pi1/toej--drenge/sko-sandaler-og-gummistoevler-.aspx
Hvad koster den mørkeblå vest og den lyseblå striktrøje til venstre på dette billede:
Samt den stribede polo i forgrunden og den gråmønstrede vest her:
Og hvilket mønster er det som er på natdragten til venstre her:
Samlet pris inkl?
cnmigo skriver: Hvad koster den mørkeblå vest og den lyseblå striktrøje til venstre på dette billede: Samt den stribede polo i forgrunden og den gråmønstrede vest her: Og hvilket mønster er det som er på natdragten til venstre her: Samlet pris inkl?
hvad siger du til 60kr plus porto? Jeg skal lige ha det vejet det for at finde porto men tror ikke det vil være dyrt at sende.
Det er køer og den er fra molo.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128