fedtforbrændings suppen? nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Frk.Skruk

Seker skriver:

Rigtig mange svare på noget andet end jeg spørger om.. Har opskriften og man spiser ikke kun suppe..

Jeg er mere interesseret i dem som har prøvet den....

Sorry - troede ikke du havde den.. Jeg må havelæst forkert

Men god fornøjelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Bellinda89

Seker skriver:

Ja... Er der nogen herinde der har prøvet den, og ved om den virker:-)

Skal af med nogle kilo, og gerne inden sommerferien:-) Er lidt sent på den ja...

Du må lige sige til hvis du får nogle svar

Kigger nemlig selv efter denne kur , da jeg skal være i en kilo til sommer , så kunne være fedt at hurtig at smide de ekstra kilo..!!

Aner nemlig ikke hvordan den kur her foregår

Anmeld

21. maj 2011

LuciaLiann

Jeg har prøvet den... Kan absolut IKKE anbefale den... der gik kun 2 døgn MAX og så havde jeg det bare fordærdeligt.. var svimmel, havde kvalme og absolut ingen energi!... så jeg måtte give op.. det var simpelthen ikke det værd..

Så vil fraråde at bruge kuren og i stedet anbefale at følge bogen : Spis for Livet...

hvis man følger den (du tæller brikker og må derfor spise næsten hvad du har lyst til indenfor brik antallet) kan man tabe ½-1 kg om ugen og da det jo netop et kostomlægning virker det også i længden Håber du kan bruge mit råd til lidt

Anmeld

21. maj 2011

Shibby

Har prøvet den. Den ligner bræk og smager af bræk. Kan ikke anbefale den. Kan anbefale kostomlægning. IFORM har en kostplan i det nye udkomme blad med en 5 ugers bikini kur. Syntes du skulle prøve den istedet da den hovedsagligt er kostomlægning

Anmeld

21. maj 2011

Shibby

LuciaLiann skriver:

Jeg har prøvet den... Kan absolut IKKE anbefale den... der gik kun 2 døgn MAX og så havde jeg det bare fordærdeligt.. var svimmel, havde kvalme og absolut ingen energi!... så jeg måtte give op.. det var simpelthen ikke det værd..

Så vil fraråde at bruge kuren og i stedet anbefale at følge bogen : Spis for Livet...

hvis man følger den (du tæller brikker og må derfor spise næsten hvad du har lyst til indenfor brik antallet) kan man tabe ½-1 kg om ugen og da det jo netop et kostomlægning virker det også i længden Håber du kan bruge mit råd til lidt

Samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.